mies ei pysy sisällä

• Viestiketjun aloittaja janniska
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Erektio toisinsanoen taitaa lopahtaa kesken leikin.Onko ap:n miehellä jokin trauma? Jos sattuu vahingossakaan muistamaan jonkin ikävän asian kriittisellä hetkellä olen varma että se vaikuttaa erektioon.Jännitys ja suorituspaineet saattavat myös vaikuttaa.Syitä on varmaan monia, nämä tulivat minulla mieleen.

monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja janniska:
eli ongelma on se, että seksin aikana mies ei meinaa millään pysyä sisälläni vaan luiskahtaa koko ajan pois..mikä auttaisi?jokin tietty asento?
Laita mies selälleen ja ratsasta itse hajareisin siitin sisälläsi miehen päällä,joko katsot miestä silmiin tai varpaisiin tällä asennolla saat säädellä iskun piduuden itse.pysyy sisälläsi.

sama juttu täällä
Mulla oli sama ongelma exäni kanssa. Luiskahteli tämän tästä ulos pimpistä kesken yhdynnän. Sillä ihan kohtalainen kalu, ei iso eikä niin kauheen pienikään.Eikä munkaan vempaimet mitkään isot ole,hän nääs vei neitsyyteni.En tiedäm kostuinko niin mielettömästi,et kaveri ei pysyny sisällä vai mikä oli syynä.Ja asennolla ei ollut väliä.Eikä hän lopahtanut kesken. Kalu vaan luiskahti yks kaks pois ja sitten hän työnsi uudelleen sisään. Erektio saatto kestää hyvinkin pitkään ja laukes sitten ihan normaalisti.Miehellä ikää 36 ja minulla 25.Seukattiin viis vuotta ja kolme kuukautta.En ole sen jälkeen kenenkään kanssa ollut sängyssä kun mies jätti 2 kuukautta sitten, joten kokemusta ei ole siitä tuleeko mies aina lipsumaan mun pimpistä pois.

3.14
Millon mistäkin syystä luiskahtaa pimpistä ulos.Joskus kiva herkutella,penis ulos pimpistä ja terskalla hyväillä häpyhuulia ja klitorista.Sitten työntyy takaisin naisen lämpimään,halukkaaseen pimppiin.Ei toennna kiirehtiä.

Sivupersoona
Tuo luiskahtelu kertoo vain sen tosiasian, että miehen tuntoherkin alue on se terska kuten naisellakin ne ensimmäiset sentit. Nyt kun yhdynnässä haetaan niitä herkimpiä alueita, niin tapahtuu pieniä lipsahduksia. Joten se pituuskaan ei aina ole se pysyvyden tae. Mutta haittaneeko tuo lipsahtelu kovasti?

Mies 50
Sen verran on kokemuksia naisista että tässä mielipiteeni. Mielestäni luiskahtelu on monien osien summa.
Asento, naisen liiallinen liukkaus ja tietysti liiallinen koheltaminen. Yhtenä aivan selvänä syynä pidän sitä että naisten pelittimet ovat vaan niin erilaisia, ihan totta.
Myös se vaikuttaa että toisen ei kerta kaikkiaan osaa käyttää pelittimiäään. Kun vaan ollaan flegmaattisesti niin luiskahteluja tulee.
Jotkut naiset vaan osaa ja haluaa käyttää pimppaansa niin ihanasti että se suorastaan syö kalua, eikä päästä otteestaan...........
Ihmiset ovat myös ruumiinrakenteeltaan pikkasen erilaisia, ei vaan sovita niin hyvin yhteen "sieltä". Pahinta on ihmisten ylipaino ko. alueella.
Ja niiden kanssa kun sovitaan niin se onkin todella ihanaa........nauttimista joka hermosolulla..........
Itselläni on keskivertoa isompi, ja mielipiteeni tulevat sen pohjalta. Siis aina se ei kyllä ole miehen koosta kiinni.

sama juttu täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Sen verran on kokemuksia naisista että tässä mielipiteeni. Mielestäni luiskahtelu on monien osien summa.
Asento, naisen liiallinen liukkaus ja tietysti liiallinen koheltaminen. Yhtenä aivan selvänä syynä pidän sitä että naisten pelittimet ovat vaan niin erilaisia, ihan totta.
Myös se vaikuttaa että toisen ei kerta kaikkiaan osaa käyttää pelittimiäään. Kun vaan ollaan flegmaattisesti niin luiskahteluja tulee.
Jotkut naiset vaan osaa ja haluaa käyttää pimppaansa niin ihanasti että se suorastaan syö kalua, eikä päästä otteestaan...........
Ihmiset ovat myös ruumiinrakenteeltaan pikkasen erilaisia, ei vaan sovita niin hyvin yhteen "sieltä". Pahinta on ihmisten ylipaino ko. alueella.
Ja niiden kanssa kun sovitaan niin se onkin todella ihanaa........nauttimista joka hermosolulla..........
Itselläni on keskivertoa isompi, ja mielipiteeni tulevat sen pohjalta. Siis aina se ei kyllä ole miehen koosta kiinni.
Tiedoksi vain, että en ole ylipainoinen, enkä ole sängyssä myöskään flegmaattinen.En makaa niin kuin härski silli. Usko tai älä, mutta vika ei myöskään ole aina naisessa.

Leena
Ja ei se ylipainokaan aina merkkaa mitään, minulla on kyllä noita kiloja, mutta kalu ei luiskahtele ulos ja pysyy hyvin sisällä.Olen opetellut jopa ns "lypsämään" kullia ja siitä mieheni tykkää todella paljon.Sanoo että tuntuu sille ettei pillu meinaa antaa sitä kullia pois ollenkaan.

Mies 50
Voi ystävät rakkaat, en maininnutkaat että syy olis pelkästään ylipainosta. Se on vaan yksi mahdollinen syy, eikä suinkaan vähäinen.
Se mitä mainitsin ihmisten ruumiinrakenteen eroista, on myös vaikuttava tekijä.
Kun sopii yhteen, niin sopi yhteen, niin se vaan on.
Tottahan miestenkin värkit ovat niin erilaisia että niitä ei suinkaan voi käyttää samalla tavalla, jokaisella on tyylinsä.
Tyylinsä kuten naisillakin. Jotkut vaan saavat pimppansa niin "tyrkylle" ettei siinä paljon lipsuta.

mää
Juttuja kun olen lukenut sieltä sun täältä, olen antanut itseni ymmärtää, että lihavammallla naisella on myös siellä sitä täytettä, eli tiukempi olisi.
Itse olen törmännyt tähän lipsahtelu-ongelmaan pienempien kohdalla, sori nyt vain, tuntuu kamalalta kun vauhdilla vetäisee ulos, ja taas sisään, ja osuukin välilihaan, tai väärään reikään. Toisilla miehillä vain on hätäisempi tyyli. Pitää hinkata vauhdilla kuin partiopoika tikkua reiässä tulta sytyttäessään. Kun mies osaa homman.. hitaasti ja syvälle.. ai jai. Siinä klitoriskin saa kosketusta, ja paremmalta tuntuu, kuin tuo nopea vetkutus, jossa kehot eivät muualta kosketa, kuin..no tiedättehän.. naisen sisäpuolelta, ja miehen pissanappulasta.

Rekku,
Lipsahtelu on tuttuakin tutumpi juttu.
Yleensä jos annan daamin vastata vauhdista, lipsuu jatkuvasti, koska he Eivät töpinässä muista pitää iskua lyhyenä. Myös päällä ratsastaessaan tytöt koheltavat ja yhtäkkiä pikkuRekku on poikittain siellä jossain välissä. Joskun tuntuu, että kulli katkeaa, kun kiimainen naislantio lyö tyhjää ja kalu törmääkin umpilihaan;(
Lantiosta jarruttaminen auttaa asiaa paljon, sekä tyyny pyllyn alla tuo lisää pelivaraa.

Kun olen itse puikoissa, osaan pitää varani ja lipsahtelu on paljon vähäisempää. Tosin lähetyssaarnaajassa tarvitaan taas tyynyä daamin pyllyn alle, etenkin jos vähänkin on pömppömassua. Ei ole kummankaan etu työntää kättä vähän väliä haaroihin hakemaan kalulle osoitetta.
Paras suunta on takaa, koska siellä näkee hyvin ja homma luistaa kuin rasvattu.
Mitkään kylkiasennot eivät onnistu, ellei daami ole äärimmäisen urheilullinen ja hoikka.

mää
ottaahan ne suihin, mutta siinäkin on turha neuvoa. Pitäis kai riittää kun edes yrittää... Yritäs ny neuvoa miestä.. älä nuole just siitä kun käy kipeää.. turha toivo..

JJ...
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Yleensä jos annan daamin vastata vauhdista, lipsuu jatkuvasti, koska he Eivät töpinässä muista pitää iskua lyhyenä. Myös päällä ratsastaessaan tytöt koheltavat ja yhtäkkiä pikkuRekku on poikittain siellä jossain välissä. Joskun tuntuu, että kulli katkeaa, kun kiimainen naislantio lyö tyhjää ja kalu törmääkin umpilihaan;(
Lantiosta jarruttaminen auttaa asiaa paljon, sekä tyyny pyllyn alla tuo lisää pelivaraa.

Kun olen itse puikoissa, osaan pitää varani ja lipsahtelu on paljon vähäisempää. Tosin lähetyssaarnaajassa tarvitaan taas tyynyä daamin pyllyn alle, etenkin jos vähänkin on pömppömassua. Ei ole kummankaan etu työntää kättä vähän väliä haaroihin hakemaan kalulle osoitetta.
Mitkään kylkiasennot eivät onnistu, ellei daami ole äärimmäisen urheilullinen ja hoikka.
Heheee =)
voi rekku, kyllä sulla on paljon hakusessa vielä =)

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja JJ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:

Heheee =)
voi rekku, kyllä sulla on paljon hakusessa vielä =)
miten niin ?

Hakusessa ??

Opeta jos kykenet ?

Lååte
Kyllähän juttu on niin että ulos lipsahtelu johtuu yksinkertaisesti siitä että sulla on liian iso vittu. Nimittäin väljä vittu ylenmääräinen liukkaus on semmoinen yhdistelmä että ei siinä pienimunaisella oo mitään jakoa. Tuossa tilanteessa auttaa se että miehesi etsii tiukkapilluisemman naisen ja sinä vaihdat hevoseen.

Yhteistyössä