janniska
eli ongelma on se, että seksin aikana mies ei meinaa millään pysyä sisälläni vaan luiskahtaa koko ajan pois..mikä auttaisi?jokin tietty asento?
Onko sillä niin pieni kuin taululiidun pätkä?Alkuperäinen kirjoittaja janniska:eli ongelma on se, että seksin aikana mies ei meinaa millään pysyä sisälläni vaan luiskahtaa koko ajan pois..mikä auttaisi?jokin tietty asento?
Laita mies selälleen ja ratsasta itse hajareisin siitin sisälläsi miehen päällä,joko katsot miestä silmiin tai varpaisiin tällä asennolla saat säädellä iskun piduuden itse.pysyy sisälläsi.Alkuperäinen kirjoittaja janniska:eli ongelma on se, että seksin aikana mies ei meinaa millään pysyä sisälläni vaan luiskahtaa koko ajan pois..mikä auttaisi?jokin tietty asento?
Tiedoksi vain, että en ole ylipainoinen, enkä ole sängyssä myöskään flegmaattinen.En makaa niin kuin härski silli. Usko tai älä, mutta vika ei myöskään ole aina naisessa.Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:Sen verran on kokemuksia naisista että tässä mielipiteeni. Mielestäni luiskahtelu on monien osien summa.
Asento, naisen liiallinen liukkaus ja tietysti liiallinen koheltaminen. Yhtenä aivan selvänä syynä pidän sitä että naisten pelittimet ovat vaan niin erilaisia, ihan totta.
Myös se vaikuttaa että toisen ei kerta kaikkiaan osaa käyttää pelittimiäään. Kun vaan ollaan flegmaattisesti niin luiskahteluja tulee.
Jotkut naiset vaan osaa ja haluaa käyttää pimppaansa niin ihanasti että se suorastaan syö kalua, eikä päästä otteestaan...........
Ihmiset ovat myös ruumiinrakenteeltaan pikkasen erilaisia, ei vaan sovita niin hyvin yhteen "sieltä". Pahinta on ihmisten ylipaino ko. alueella.
Ja niiden kanssa kun sovitaan niin se onkin todella ihanaa........nauttimista joka hermosolulla..........
Itselläni on keskivertoa isompi, ja mielipiteeni tulevat sen pohjalta. Siis aina se ei kyllä ole miehen koosta kiinni.
Heheee =)Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:Lipsahtelu on tuttuakin tutumpi juttu.
Yleensä jos annan daamin vastata vauhdista, lipsuu jatkuvasti, koska he Eivät töpinässä muista pitää iskua lyhyenä. Myös päällä ratsastaessaan tytöt koheltavat ja yhtäkkiä pikkuRekku on poikittain siellä jossain välissä. Joskun tuntuu, että kulli katkeaa, kun kiimainen naislantio lyö tyhjää ja kalu törmääkin umpilihaan;(
Lantiosta jarruttaminen auttaa asiaa paljon, sekä tyyny pyllyn alla tuo lisää pelivaraa.
Kun olen itse puikoissa, osaan pitää varani ja lipsahtelu on paljon vähäisempää. Tosin lähetyssaarnaajassa tarvitaan taas tyynyä daamin pyllyn alle, etenkin jos vähänkin on pömppömassua. Ei ole kummankaan etu työntää kättä vähän väliä haaroihin hakemaan kalulle osoitetta.
Paras suunta on takaa, koska siellä näkee hyvin ja homma luistaa kuin rasvattu.
Mitkään kylkiasennot eivät onnistu, ellei daami ole äärimmäisen urheilullinen ja hoikka.
miten niin ?Alkuperäinen kirjoittaja JJ...:Heheee =)Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:Lipsahtelu on tuttuakin tutumpi juttu.
Yleensä jos annan daamin vastata vauhdista, lipsuu jatkuvasti, koska he Eivät töpinässä muista pitää iskua lyhyenä. Myös päällä ratsastaessaan tytöt koheltavat ja yhtäkkiä pikkuRekku on poikittain siellä jossain välissä. Joskun tuntuu, että kulli katkeaa, kun kiimainen naislantio lyö tyhjää ja kalu törmääkin umpilihaan;(
Lantiosta jarruttaminen auttaa asiaa paljon, sekä tyyny pyllyn alla tuo lisää pelivaraa.
Kun olen itse puikoissa, osaan pitää varani ja lipsahtelu on paljon vähäisempää. Tosin lähetyssaarnaajassa tarvitaan taas tyynyä daamin pyllyn alle, etenkin jos vähänkin on pömppömassua. Ei ole kummankaan etu työntää kättä vähän väliä haaroihin hakemaan kalulle osoitetta.
Paras suunta on takaa, koska siellä näkee hyvin ja homma luistaa kuin rasvattu.
Mitkään kylkiasennot eivät onnistu, ellei daami ole äärimmäisen urheilullinen ja hoikka.
voi rekku, kyllä sulla on paljon hakusessa vielä =)