Mies ei pysty

• Viestiketjun aloittaja ymmällään....
  • Ensimmäinen viesti
ymmällään....
Nyt tarvitsen neuvoja, asiallisia kiitos. Olen tapaillu n. puol vuotta miestä ,olemme kumpikin viisikymppisiä, jolla on ongelmia kykynsä siis erektion kanssa :O Ei ole kuulemma vuosiin ollut naisen kanssa intiimisti, sen verran olen saanut häntä puhumaan. Asia on hyvin hyvin arkaluoteinen enkä oikein tiedä miten päin asian ottaisin esille tai mitä tekisin . Olen suurena kysymys merkkinä voinko miten alkaa esim. kosketteleen häntä jne. En halua olla mikään tyrkky mutta seksi on minulle erittäin tärkeää suhteessa ja haluan häntä erittäin paljon, tykkään ja olen kiintynyt häneen. Nyt en tiedä mitä tekisin :/

Onnistuva mies.
Miten se erektio-ongelma ilmenee?
Mistä ylipäätään tiedätte, että sellainen ongelma on, jos teillä ei ole kosketteluja suukotteluja eikä halauksia?
Mielnkiinto pitää ensin herätellä jotta se erektio syntyy.
Yleisimmät tavat, puhuminen, näkeminen, ja koskettelu.
Kysykää aikka ensiksi mistä hän eniten pitäisi.
Toimitte sen mukaisesti,niin kyllä se intokin löytyy sitäkautta.

M50-
Nyt tarvitsen neuvoja, asiallisia kiitos. Olen tapaillu n. puol vuotta miestä ,olemme kumpikin viisikymppisiä, jolla on ongelmia kykynsä siis erektion kanssa :O Ei ole kuulemma vuosiin ollut naisen kanssa intiimisti, sen verran olen saanut häntä puhumaan. Asia on hyvin hyvin arkaluoteinen enkä oikein tiedä miten päin asian ottaisin esille tai mitä tekisin . Olen suurena kysymys merkkinä voinko miten alkaa esim. kosketteleen häntä jne. En halua olla mikään tyrkky mutta seksi on minulle erittäin tärkeää suhteessa ja haluan häntä erittäin paljon, tykkään ja olen kiintynyt häneen. Nyt en tiedä mitä tekisin :/
Jospa mies on täysin kokematon ja sinä hänen ensirakkautensa? Sellaisessa tapauksessa mies saattaisi olla hyvinkin epävarma vaikka haluja ja kykyjä olisikin. Auta siis miestä mäessä ;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä