Mies ei päästä minua kotiinsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaunis Aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaunis Aamu

Jäsen
13.07.2005
279
0
16
Olisin vienyt niitä hänen tavaroitaan, kun ei itsekään niitä hae ja hän sanoi, että minä en saa tulla sinne. Ei siis halunnut tavaroitaan, mutta....

Tarvitseeko minun luovuttaa lasta miehelle jos en saa käydä hänen kotonaan? Mistäs minä voin tietää mitä siellä on tehty, varsinkin nyt kun tuo viina on tuntunut hänelle maistuvan.

Ajattelin josko teillä olisi kokemusta vai odotatteko edes että ex-miehenne päästää teidät sisälle?

Eihän kenelläkään ole pakko päästä ex-puolisoaan kotiin. Ja jos tapaamisia lähdetään mielivaltaisesti estämään niin sitten voi olla edes oikeuskäynti jonka seurauksena määrätään uhkasakkoja ...

Silloin kun lapsi on toisen vanhemman luona niin lapsi on hänen vastuulla - ei edes silloinkaan tarvitse päästellä nuuskivia ex-vaimoja kotiinsa :laugh:

Jos epäilet, että käyttää liikaa alkoholia myös silloin, kun lapsi on tapaamisella ja lapsen tilanne huolestuttaa, kannattaa ottaa yhteyttä lastenvalvojaan tai kuka sitten kunnassasi hoitaakin tapaamiseen liittyvät asiat. Voit neuvotella valvotut tapaamiset eli silloin isä tapaa lastaan siten, että paikalla on muitakin aikusia. Tai muutat tapaamiset niin, ettei siinä tule yöpymistä, on vain päivätapaamisia. Tai max. 1 yö/tapaamiskerta esim. la-su tai pe-la joka toinen vko.

Kenenkään ei tarvitse päästää kotiinsa ihmisiä joita ei sinne halua. Olipa yhteinen lapsi tai ei. Tapaamiset voidaan hoitaa muutoinkin kuin että exä roikkuu eteisessä tai tekee tarkistuskierroksia nykyisessä kodissa / nykyiseen elämään.

Sinulle ei kuulu enää exäsi elämä ja se mitä hän tekee vapaa-ajallaan, aivan samoin kuin hänellekään ei kuulu sinun elämäsi sisältö. Sinulle ei kuulu edes se, mitä hän tekee tapamisella lapsen kanssa, kunhan vaan asiat muuten ovat kohdallaan eli lapsesta pidetään huolta eikä homma mene ryyppäämiseksi tms. laiminlyöntejä.
Kun luottamusta ei ole, tulee epäiltyä kaikenlaista.

Ei sinulla ole mitään asiaa ex:n kotiin jos ei hän sinua sinne halua!HUVITTAVAA MITEN JOTKUT JAKSAVAT KÄYTTÄÄ LASTA "HYVÄKSEEN" NUUSKIESSAAN EX:N UUSIA TUULIA!!!! :laugh: :kieh: :laugh: :kieh:

nuo toiset vastaukset tulivat luultavasti naisilta jotka eivät syystä tai toisesta pidä miehensä exästä.
Ymmärsin kysymyksestäsi että olet huolissasi lasten hyvinvoinnista heidän ollessa isällään. ja siitä voisit puhua lastenvalvojan kanssa, tosiasia kuitenkin on että isän tapaamisoikeutta tuetaan usein lapsen hyvinvoinnin kustannuksella.totta on sinulla ei ole oikeutta mennä exäsi kotiin, mutta jos sinun exäsi on samanlainen kuin lasteni isä(alkoholisti) ei ole myöskään hyvä jättää lapsia sinne erityisesti viikonloppuisin. Jospa yrittäisit saada tapaamis sopimukseen esim. jotenkin niin että isä ottaisi vaikka päiväksi vain tai muutamaksi tunniksi ensin. minä yritän eron tullessa saada sopimuksen jotenkin tuollaiseksi. Haluan että lapseni ovat tekemisissä isänsä kanssa, mutta tiedän ettei isä jaksa huolehtia heistä kokonaista vuorokautta.

Yhteistyössä