Mies ei osaa tukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin pelkoni kanssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin pelkoni kanssa

Vieras
Pelkään hammaslääkäriä ja miehen lohdutus oli että "mieti ku afrikassa ei oo hammashoitoa niinku täällä".

Just... No ainakin hetkeks pelko muuttui vihaksi...

Tuo ei vaan osaa tukea yhtään tai asettua toisen asemaan... Pelkääköhän se itse koskaan mitään?

Pelkään hammaslääkäriä ja miehen lohdutus oli että "mieti ku afrikassa ei oo hammashoitoa niinku täällä".

Just... No ainakin hetkeks pelko muuttui vihaksi...

Tuo ei vaan osaa tukea yhtään tai asettua toisen asemaan... Pelkääköhän se itse koskaan mitään?

Enpä taitais minäkään osata lohduttaa. Pelot nyt täytyy vain kohdata, kun on pakko. Hammaslääkärissä ei oikeasti ole mitään pelättävää. Se on vain se joku inho ja tunne, joka varmaankin häviää, kun sinne hammaslääkäriin uskaltaa ekan kerran pitkästä aikaa. Ilmeisesti et ole käynyt vuosiin?

Itse pelkään moniakin asioita mm. korkeita paikkoja, eksoottisia matelijoita, isoja eläimiä..., mutta ei minun ole pakko hankkiutua sellaisiin paikkoihin.

Millaista tukea sä odotat saavasi? Mä ottasin lääkkeellistä. Yksityisillä saa rauhoittavan pyydettäessä.

En mäkää osais tukea hammaslääkäripelossa, kun se tuntuu musta vaan nii turhalta. Ite tässä oottelen just synnytystä. Voin kertoo että mua tulee sattuu n. 2000 x enemmän mitä sua.

Yhteistyössä