Mies ei ole vielä edes onnitellut mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
muistaa kyllä, että mulla on tänään synttärit, koska sanoi lapsille aamulla. Mutta henkilökohtaista onnittelua ei ole vieläkään kuulunut. Lahjaa en tule mieheltä edes saamaan, sen mielestä kaikenlainen muistaminen on turhaa. :/ Ei sillä lahjalla ole väliä, mikä se on, vaikka olisi suklaalevy tai sloggit, muistaminen on pääasia. Esikoinen sentään antoi mulle karkkipussin. :heart:

marilyn-monroe-01.jpg

onnea paljon :heart:

Meilläkään mies ei onnitellut heti,myöhemmin päivällä sain sitten mailin pitkän kinuamisen jälkeen että onnittelis.Lahjaa ei eilen näkynyt mutta tänään sitten oli ostanut minulle kultaisen rannekellon :heart:

Paljosti onnea!

Mun syntymäpäivät on kanssa kohta ja mies muutama päivä sitten sopi tuolle lauantaille kalareissun kaverinsa kanssa. Sanoi vielä puhelimessa: "Joo voin hyvin lähteä, kun ei ole tuona päivänä mitään erityistä."

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Jospa miehes yllättäs sut jollain tavalla, ku kerta noin on käytäytynyt... Odottaa että lapset nukahtaa ;)

Paljon onnea! :flower:

Kiitos. Mä epäilen. Joka vuosi sama juttu, joskus oikein kysyy etukäteen ei kai hänen tartte ostaa mitään lahjaa. Ja se meni nukuttamaan kuopusta ja luultavasti nukahtaa itsekin.

Paljon Onnea! :flower:

Sellasia nuo miehet tuppaavat olemaan.
Omani sentääs sponssaa Belgian reissuni, joka vastaa sitten tämän ja ensi vuoden synttäri-ja joululahjani. :D :whistle: Yleensä tuo ei muista synttäreitäni sen enempää kuin hääpäivääkään... *pyörittelee silmiään*

Onnea minunkin puolestani.

Minulla on synttärit sunnuntaina ja ihan turha on odottaa miehen muistavat. Hän kyllä loukkaantuu verisesti, jos en huomioi hänen synttäreitään, mutta minun synttäreillä ei tietysti ole väliä. Luonnollisesti mies ei muista kihla- eikä hääpäivääkään.

Yhteistyössä