Mies ei oikein ymmärrä mua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Mun kaverin piti tänään tulla lastensa kanssa käymään meillä. Eivät sitten päässeetkään, tuli auto-ongelma. Mies äsken soitteli töistä että joko on saatu vieraat tänne. Sanoin ettei ne pääse ja että ajateltiin sitten lasten kanssa lähteä viettämään sadepäivää Ikaalisten kylpylään.

Luurin päässä oli hetken hiljaisuus. "Siis sä meinaat vapaaehtoisesti lähteä lasten kanssa kylpylään? Hieman masokistin vikaa? :D ".

Tuon äijäkkeen mielestä kaikki on lasten kanssa niiiin hankalaa että se ei ilmeisesti tosiaan voi käsittää miten musta on ihan mukavaa lähteä kylpylään keskenäni noiden kanssa. :whistle:

Mutta eihän se nyt niin hankalaa voi olla, eihän? Pitäkää vaan peukkuja että tuo meidän nuorempikin viihtyy kylpylässä. Se ei ole ikinä nimittäin käynyt joten pieni jännitysmomentti löytyy. :whistle:

varmasti tykkää olla siellä! meilläkin mies sanoi just yks päivä ettei sille mene jakeluun miten kotiäiti VOI organisoida kaiken kun kaupassa käyntikin on hänen mielestään hetkittäin tuskaa YHDENKIN lapsen kanssa :laugh:

meillä tilanne päinvastoin.
En itse jaksa neljän mukulan kanssa välttämättä lähteä uimaan,
mutta mies menee ihan mielellään. Vaikka muuten kyllä liikun lasten kanssa ihan sujuvasti missä vaan, niin noi kylpylä/uimahalli reissut jätän mielelläni miehen hommaksi.

Sama täällä tuo kauppajuttu. :D Varmasti meneekin asiat monimutkaisemmiksi jos lapsia on paljon mutta kahden kanssa nyt on aika simppeliä vielä kaikki. :)

Mies muuten luki eilen sen jutun. Oli sitten kovin yllättynyt että eikö leskeneläkettä muka tosiaan saa kuin silloin jos on ollut naimisissa. Ihan kuin mä en olisi sitä monta kertaa sille sanonut. :D Hetki juteltiin asiasta ja kysyin että joko sä vähän lämpenet ajatukselle. No vähän, oli vastaus. B) Ehkä tää tästä.

Saa nähdä milloin toteutuu. Vai toteutuuko. :whistle:
Ja juu, apina mukaan vaan. :wave: Olisi ainakin muilla hauskaa kun mä teen laskentaa koko ajan. "Yksi, kaksi, kolme, kaikki tallella."

Musta tuntuu nykyisin myös siltä, että mä en voi lähteä kauppaankaan lasten kanssa, kun enhän mä voi siellä nykyisin käydä yksinänikään... Mä laittelen vaan textarilla ukolle kauppalistaa ja odotan, että kyllä se käy. Onneks kyllä käykin.

Meidän neiti muuten alkaa aina höpistä teidän vauvasta kun sille laittaa Babyidean villikset päälle. :D Muistaa että vauvalla oli samanlaiset.

Mä taisin joskus tokaista miehelle että heitetään vittuun koko deadline kun se maistraatissa käynti tuntuu niin vastenmielistä olevan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Musta tuntuu nykyisin myös siltä, että mä en voi lähteä kauppaankaan lasten kanssa, kun enhän mä voi siellä nykyisin käydä yksinänikään... Mä laittelen vaan textarilla ukolle kauppalistaa ja odotan, että kyllä se käy. Onneks kyllä käykin.

Mä olen niin tottunut raahaamaan nuo apinat mukaan joka paikkaan etten osaa enää kunnolla yksin lähteäkään. :D

Mä en meinaa keksiä sulle lahjaa. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Musta tuntuu nykyisin myös siltä, että mä en voi lähteä kauppaankaan lasten kanssa, ...

Musta on tuntunut siltä siitä lähtien kun meidän 'juuri vaipoista pois oppinut' kohta 3 vuotias pissasi lähikaupan lattialle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja nolona ihan harmaa:
Musta on tuntunut siltä siitä lähtien kun meidän 'juuri vaipoista pois oppinut' kohta 3 vuotias pissasi lähikaupan lattialle!

Mun samanikäinen pissasi lähikaupan pallomereen. :ashamed:

:laugh: ai kauhea.

mä tässä arvon vienkö huutavan vauvan ja silmille hyppivän lapsen sateeseen vai en...

Yhteistyössä