Mies ei laukea yhdynnässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uusi miesystävä ei laukea yhdynnässä. Saa kyllä kovan erektion, mutta ei orgasmia. Yhdyntä kestää ja kestää eikä vaan valmista tule. Se on pitkä aika tuollainen 30-40 minuuttia olla sisäkkäin.
Mikä neuvoksi ja mistä tuo johtuu? Kondomia käytettiin ja penis aika pienikokoinen.
Onko teillä kokemusta vastaavasta tilanteesta?
 
vierailija
Luultavasti käyttää erektiolääkkeitä ja on juu kova mutta ei tule. Sama kokemus - minä vaan en tykkää tuollaisesta ja suhde loppui. Mulle olisi sama vaikka ei olisi seksiä ollenkaan, mutta tuo turhauttaa, että hinkataan ja hinkataan.
 
vierailija
Mulla oli joskus poikaystävä joka sängyssä kesti ja kesti, hinkkasi ja hinkkasi ja se sessio kesti 45 minuuttia vähintään. se oli todella pitkäveteistä ja ärsyttävää ja tuntui että paikat on kohta rikki. En jaksanut moista pitkitynyttä seksiä ja jötin miehen.
 
Sitä on muitakin kestoja kun 3-4 min tai 30-40 min.
Se on pitkä aika olla vaikkapa lähetyssaarnaaja asennossa kun mies vaan ei tule.
Mitä helkkaria? Miks pitää olla samassa asennossa? Vaihdelkaa herranjestas asentoa ja kasvattakaa himoa niin voi olla että mieskin tulee nopeammin.

Saatko itse tuossa orgasmin? Jos et saa niin voi olla että mies vain pyrkii olemaan kestävä jotta saisit sinäkin, puhukaa asiasta, joillakin miehillä on mielikuva että naiset haluaa miehen kestävän pitkään.

Omalle miehellenikin joskus jouduin sanomaan että voi tulla ihan omia aikojaan, kun olin itse stressaantunut ja tiesin etten pysty rentoutumaan riittävästi ja saamaan orgasmia, ettei turhaan yritä pitkittää minun takiani.
 
vierailija
Mitä helkkaria? Miks pitää olla samassa asennossa? Vaihdelkaa herranjestas asentoa ja kasvattakaa himoa niin voi olla että mieskin tulee nopeammin.

Saatko itse tuossa orgasmin? Jos et saa niin voi olla että mies vain pyrkii olemaan kestävä jotta saisit sinäkin, puhukaa asiasta, joillakin miehillä on mielikuva että naiset haluaa miehen kestävän pitkään.

Omalle miehellenikin joskus jouduin sanomaan että voi tulla ihan omia aikojaan, kun olin itse stressaantunut ja tiesin etten pysty rentoutumaan riittävästi ja saamaan orgasmia, ettei turhaan yritä pitkittää minun takiani.
Mutta jos penis ei ole kovin iso niin ei silloin onnistu oikein muu kun lähetyssaarnaaja
 
Mutta jos penis ei ole kovin iso niin ei silloin onnistu oikein muu kun lähetyssaarnaaja
No mä tiedän mikä on kovin iso penis mutta minkä kokoinen on "ei kovin iso"?, jos se meinaa keskiverto mittaista tai siitä hieman pienempää niin sillä pystyy tekeen kyllä vaikka mitä. Ei monipuoliseen seksiin tarvi olla mikään jättiheppi, mielikuvitusta se kyllä vaatii.
Tosin tähän vaikuttanee myös henkilöiden notkeus ja koko...
 
No voiko lihavat harrastaa sitten monipuolista seksii vaikka olisi pienempi?.
Niinkuin sanoin niin siihen vaikuttanee ihmisen koko.
Sä niputit tuossa nyt tylysti kaikki "lihavat" yhteen nippuun, vaikka eivät he kaikki ole saman kokoisia, eivätkä kaikki taivu siihen spagaattiin minkä kautta nyt aasinsillan ilmeisesti rakensit.
Jos on niin lihava että kilot puskee väkisin tielle niin kyllähän se pienemmän hepin ulottuvuuden kannalta on varmasti haasteellista.
Ainakin haasteellisempaa kuin jos kyseinen henkilö olisi hoikempi.
 
vierailija
Niinkuin sanoin niin siihen vaikuttanee ihmisen koko.
Sä niputit tuossa nyt tylysti kaikki "lihavat" yhteen nippuun, vaikka eivät he kaikki ole saman kokoisia, eivätkä kaikki taivu siihen spagaattiin minkä kautta nyt aasinsillan ilmeisesti rakensit.
Jos on niin lihava että kilot puskee väkisin tielle niin kyllähän se pienemmän hepin ulottuvuuden kannalta on varmasti haasteellista.
Ainakin haasteellisempaa kuin jos kyseinen henkilö olisi hoikempi.
No ite puhuit lihavista erottelematta sarjaa. Mut mitä asentoi se lihavuus voisi haitata?.
 

Yhteistyössä