Mies ei koskaan osta mulle kukkia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
no nyt oli ostanut niin nauroi että arvaa mitä, sen kerran kun ostin sulle kukkia niin unohdin ne kauppaan Mä lähden nyt kauppaan ja takaisin tullessa sanon, että ai niin ostin sulle kaljaa mutta arvaa mitä, unohdin ne kauppaan, hahhahhaa.
Eikös tämä tallainen ole sitä aivan tavasllista kiireisten ihmisten arkirutiinia. Unohdellaan milloin mitäkin.
 
vierailija
Eikö Ap voi mennä töihin, tienata omaa rahaa ja ostaa omia kukkia, duh!
Onko sinusta sama myös ostaa itselleen synttärilahjat yms muistamiset? Miksi ei puoliso saisi muistaa kukilla tms? En ymmärrä tätä ajattelutapaa. No, tiedän kyllä että mies ei mua rakasta, ei sillä ole sellaisia tunteita mua kohtaan. Siksi se ei pidä ollenkaan tärkeänä muistaa minua merkkipäivinä, jouluna ja niin edelleen. Kertoi että eksälleen osteli lahjoja ja kukkia.
 
vierailija
Onko sinusta sama myös ostaa itselleen synttärilahjat yms muistamiset? Miksi ei puoliso saisi muistaa kukilla tms? En ymmärrä tätä ajattelutapaa. No, tiedän kyllä että mies ei mua rakasta, ei sillä ole sellaisia tunteita mua kohtaan. Siksi se ei pidä ollenkaan tärkeänä muistaa minua merkkipäivinä, jouluna ja niin edelleen. Kertoi että eksälleen osteli lahjoja ja kukkia.
Olisikohan syy ollut ennemmin exsässä kun siinä että mies huvikseen olisi kantanut kukkia ja lahjoja. Meillä miehen ex vaati että häntä muistetaan aina koska se oli hänen mielestään merkki rakkaudesta.
 
vierailija
Kyllä mä ihmettelen.
Ei kait tommosesta tartte palkokasvipuskaa kitusiinsa tyrkätä. Mies oli ostanut kukkapuskan mutta unohtanut sen kauppaan. Noin voi tapahtua kenelle vain. Ja tuossahan on voinut olla mukana tilanteen luomaa yllätyksellisyyttä miehelle itselleenkin, varsinkin kun ei aikaisemmin ole noin tehnyt, ei siis ihme, että unohti ne kauppaan.

Jotain rajaa tohon jotensakin turhaan mielensäpahoittamiseenkin.

Itse olisin tilanteelle nauranut, ajatus hyvä ja toivottavasti nyt joku muu sentään korjasi sen kimpun parempaan talteen.
 
Deleted member 149094
Kyllä mä ihmettelen.
Ei kait tommosesta tartte palkokasvipuskaa kitusiinsa tyrkätä. Mies oli ostanut kukkapuskan mutta unohtanut sen kauppaan. Noin voi tapahtua kenelle vain. Ja tuossahan on voinut olla mukana tilanteen luomaa yllätyksellisyyttä miehelle itselleenkin, varsinkin kun ei aikaisemmin ole noin tehnyt, ei siis ihme, että unohti ne kauppaan.

Jotain rajaa tohon jotensakin turhaan mielensäpahoittamiseenkin.

Itse olisin tilanteelle nauranut, ajatus hyvä ja toivottavasti nyt joku muu sentään korjasi sen kimpun parempaan talteen.
Ei kai ap suuttunut? Vitsinhän se tuossa laukoi!
Älä sä ny pahoita mieltäs toisten kukkakaljoista! :D
 
vierailija
Hyvä kuulla! Ehkä helle on vain tehnyt susta negatiivisen? Negatiivisuus on ihan positiivista! Mut joissain asioissa saa olla positiivinenkin
ÖÖöö, ihme tulkintaa sulta taas. Tuli semmonen kuva, etten ois saanu ilmaista omaa mielipidettäni ko.asiaan enkä ainakaan omalla tavallani. Enkä tuota vastaustani itse miellä negatiiviseksi ollenkaan. Asian ihmettelyksi kyllä.
 
Deleted member 149094
ÖÖöö, ihme tulkintaa sulta taas. Tuli semmonen kuva, etten ois saanu ilmaista omaa mielipidettäni ko.asiaan enkä ainakaan omalla tavallani. Enkä tuota vastaustani itse miellä negatiiviseksi ollenkaan. Asian ihmettelyksi kyllä.
Ehkä luin viestisi väärin? Etkö tulkinnut aloitusta negatiivisesti, eli sen kautta, että siellä nyt tyyliin riidellään.
 
vierailija
Ehkä luin viestisi väärin? Etkö tulkinnut aloitusta negatiivisesti, eli sen kautta, että siellä nyt tyyliin riidellään.
Aloituksesta itse sain sellaisen kuvan, väännetään nyt rautalangasta, että ap on kärmeissään kun mies ei saanut tuotakaan kauan kaipaamaansa kukkapuskan ja nyt ollaan ärtyneitä.
Itse nyt en sori vaan näe tilanteelle mitään syytä, unohduksia kun sattuu ja sitä mielestäni painotinkin. Mielestäni en kirjoittanut negatiivisesti, sanoin vain oman näkemykseni.

Ja ihmettelen edelleen, että onpa kummalliseksi tämä palsta muuttunut.
 
vierailija
Aloituksesta itse sain sellaisen kuvan, väännetään nyt rautalangasta, että ap on kärmeissään kun mies ei saanut tuotakaan kauan kaipaamaansa kukkapuskan ja nyt ollaan ärtyneitä.
Itse nyt en sori vaan näe tilanteelle mitään syytä, unohduksia kun sattuu ja sitä mielestäni painotinkin. Mielestäni en kirjoittanut negatiivisesti, sanoin vain oman näkemykseni.

Ja ihmettelen edelleen, että onpa kummalliseksi tämä palsta muuttunut.
Jaha, autocorrect huoltaa tekstiä...
Eli kun mies ei saanut puskaa tuoduksi, niin ap mököttää.

Mutta on niistä tosi pienistäkin jutuista saatu sotia aikaiseksi. Aivan sama.
 

Yhteistyössä