Mies ei halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nikki"

Vieras
Mistähän voisi johtua, ettei miestä saa seksihommiin sitten millään. Tai jos saa, antaa minulle orgasmin, mutta "kanki ei pysy kovana", jotta voisi hommat hoidella. Itse väittää, että on väsynyt tai stressaantunut, mutta minua alkaa jo huolestuttamaan. Ja jos totta puhutaan, kaipaisin hieman makuuhuoneiloitteluakin... (niin ja juu, ei ole toista naista)

No kannattasko miehen käydä lääkärissä? Tai jos tuo oikeesti on stressistä, niin kannattasko hänen miettiä, että mimmoset asiat hälle on tärkeitä ja karsii sit niitä stressaavia asioita mahdollisuuksien mukaan pois.

[QUOTE="vieras";23557319]Ap on tainnut lihota viime aikoina ja se on vienyt miehen halut.[/QUOTE]

Älä ap tämmösiä edes lue! Mies lääkäriin, tärkeysjärjestys kuntoon, työilmapiiri ja jaksaminen kuntoon!

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23557356:
Älä ap tämmösiä edes lue! Mies lääkäriin, tärkeysjärjestys kuntoon, työilmapiiri ja jaksaminen kuntoon!

Mies nussii silmillään ja jos nainen ei miellytä silmää niin silloin se veitikka ei jaksa jököttää. Näin se nyt vain menee vaikka sä selittäisit mitä.

[QUOTE="Nikki";23557243]Mistähän voisi johtua, ettei miestä saa seksihommiin sitten millään. Tai jos saa, antaa minulle orgasmin, mutta "kanki ei pysy kovana", jotta voisi hommat hoidella. Itse väittää, että on väsynyt tai stressaantunut, mutta minua alkaa jo huolestuttamaan. Ja jos totta puhutaan, kaipaisin hieman makuuhuoneiloitteluakin... (niin ja juu, ei ole toista naista)[/QUOTE]

Jotain vikaa on vehkeissä jos petihommat ei onnistu. Ukko tohtoriin ja apteekin kautta kotio.

Viakraahan on muuten kolmea sorttia:

1) light - näyttää hyvältä uikkareissa
2) normaali
3) strong - toimii jopa kotona

[QUOTE="vieras";23557400]Mies nussii silmillään ja jos nainen ei miellytä silmää niin silloin se veitikka ei jaksa jököttää. Näin se nyt vain menee vaikka sä selittäisit mitä.[/QUOTE]

Voisit lopettaa ap:ta vastaan hyökkäilyn ja sanoa vaikka jotain asiallista.

Yhteistyössä