Ei kai se ensimmäisellä kerralla ole ihan pakko olla mukana mutta tuntuisi epäreilulta jos mies ei olisi tullut mukaan silloin kun on pelottanut mennä, sen vuoksi että voi sattua tai pelkää millaisia uutisia saa. Ei meilläkään mies ole joka kerta ollut mukana mutta silloin kun on minusta siltä tuntunut. Kerran tuli keskellä yötä Helsingistä sen takia, kun jouduin yllättäen seuraavana aamuna munasolujen puhkomiseen. Enkä edes pyytänyt tulemaan, vaan halusi tulla. Kyllä mä ainakin joissain kohdissa olen tukea kaivannut, yhdessähän sitä kaikkea eletään, vaikka fyysisesti se olenkin minä, jolle toimenpiteet tehdään. Miehellekin on ollut jotenkin konkreettisempaa koko touhu, kun on ollut mukana katsomassa, mihin joudun. Meilläkin vasta vuoden hoitojen jälkeen selvisi, että siittiöt ei olekaan ok, vaikka eka testi oli ok. Jutelkaa asiasta, jos miestä vaikka jännittää. Minusta kyllä tuntuisi pahalta, jos toinen sanoisi, että sinussa on yksin vikaa, joten mene yksin. Kyllä koko rumpassa on niin paljon kestämistä, että tarvitset kaiken mahdollisen tuen. Toivon, että miehesi ymmärtää kun selität asian hänelle perusteellisesti.