Mies ei halua enempää lapsia, voikohan muuttaa mieltänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typyliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Typyliini

Jäsen
14.04.2008
169
0
16
Meillä kolme lasta, joista kaksi omaa, nuorin vuoden. Kauhean haikea olo kun miehen mielestä tämä on nyt sitten tässä, ei enempää lapsia. Olen työstänyt asiaa, mut mun on hirveen vaikee kuvitella etten enää saisi lapsia. Tosin nämä kaksi omaa tulleet pitkien hoitojen tuloksena, mut kuiteskin...En tiedä haluisinko nyt heti lisää, mut ehkä sit myöhemmin, ikää kuiteskin vasta 33, joten ehtisi vielä...Oonko nyt ihan sekaisin kun tällasia ajattelen, kolme lasta on kuitenkin jo paljon, silti kaipuu olisi vielä saada yksi. Voikohan mies muuttaa mieltänsä? Onko kokemuksia suuntaan tai toiseen?

Riippunee kai syistä miksei mies halua enempää lapsia. Meillä mies miettii, että vieläkö yksi vai ei. Syinä ovat lähinnä ajan jakaminen tasapuolisesti kaikille, sinällään ei ole hänellä mitään lapsia vastaan.

Syitä: ei jaksa vauva-aikaa, haluaa paljon omaa aikaa (lainalapsemme on erityislapsi, joka kyllä vie paljon voimavaroja), auto norm. 5 paikkainen (menisi vaihtoon), ok-talossa ei olisi sitten omaa huonetta kaikille lapsille (5 h nyt)

Meilllä mies ei halua enempää, meillä nyt 1. Ikää 33. Itse haluaisin toisen, mutta alistun miehen päätökseen, mitäs muuta voin.. :( Tässä asiassa ei oikein kompromisseja ole.

Yhteistyössä