Nyt oli pakko vastata, kun itse oon ollut samassa tilanteessa
Kun miehen kanssa alettiin tapailla kuusi vuotta sitten, niin molemmilla oli ihan selkeenä, että kaksi lasta olis se juuri oikea määrä. Yksi ainakin (jos saa) ja toinen kaveriksi, sillä kyllä nyt sisarus pitää olla
No esikoinen ilmoittikin tulostaan yllättävän nopeasti. Kun esikoinen oli taapero, niin mulle tuli uusi vauvakuume.. Mies olikin yllättäen vähän sitä mieltä, että eikö yksi lapsi riittäisikin..

Vetosi vieläpä siihen, että hänkin on ollut ainut lapsi ja oikein tyytyväinen siihen

..
Noh, sain kuitenkin miehen taivuteltua toiseen ja kuopus syntyi melkein kolmen vuoden ikäerolla esikoiseen.
Tietysti oltiin varmoja, että tässä nämä kullannuput nyt on, tää lapsiluku saa riittää, tyttö ja poika

MUTTA, yllättäen mulle tulikin taas uusi vauvakuume

Pidin sitä mieheltä salassa, enkä edes vihjaillut kolmosen suuntaan, kun tiesin miehen mielipiteen jo valmiiksi.
En muista mistä oli puhe.. Olisko ollut, että kirosin työpaikkaani (vielä siis hoitovapaalla olen), ja sanoin etten kyllä tahtois palata sinne työpaikkaan takaisin.. Että mitähän sitä keksisi

JA mies lohkaisikin, että miten olisi KOLMAS lapsi

Puoliksi leikillään, mutta siitä se ajatus sitten lähti.... Kyllä punnittiin tarkkaan ja mietittiin... Mutta lopulta aloitettiin yritys..
Nyt yksi kkm takana ja piinapäivät edessä.
Anteeksi pitkä sepustukseni, mutta pointti tässä oli, että "älä koskaan, sano ei koskaan". Kummankin meidän ajatukset, toiveet ja suunnitelmat on muuttuneet matkan varrella.
Hassua, kun me lähdettiin kuopuksen kanssa synnäriltä, niin toivottivat tervetulleiksi meidät uudelleen ja me vaan naurettiin, never again

Ja nyt kumpikin odottaa jo kahta viivaa
Teillä on hyvä, se että olette nuoria

(paljon meitä nuorempia)
Ja teidän esikoinen on vielä niin pieni, että kaikki on niiin tuoreessa muistissa, sun miehellekin. Kuka nyt haaveilisi uudesta vauvasta, kun kodissa on jo yksi vauva?
Tsemppiä! Älä ajattele liikaa, anna mennä omalla painollaan