[QUOTE="juups";27484257]Noh, mä jopa tavallaan ymmärrän miestäsi. En ymmärrä mustasukkaisuuteen pohjautuvaa kieltämistä, mut muuten...
Pystyn samaistumaan hyvin miehesi tilanteeseen. Itse olin 6v lasten kanssa kotona. Tuntui äärettömän vastenmieliseltä, jos mies edes ehdotti, että olis joku pikkujoulu ym kissanristiäinen. Mulla, kotiäidillä ei tämmösiä juttuja ollut, joten olin niin kateellinen, että mies saisi kivan vapaaillan, että jäkätin näistä menoista, ja mies oli menemättä, mutta hyväsydämisenä miehenä siis ymmärsi myös mun näkökantani ja pahan mieleni. Eikä se mikään ongelma ollut sikäli, että ei mies niihin pippaloihin mitenkään hinkunut, mutta olisi osallistunut, jos se ei ois aiheuttanut mulle suunnattoman pahaa mieltä. Olin myös aika väsynyt ja turhautunutkin välillä kotiäitinä, joten sekin vaikutti paljon siihen, että suhtauduin tuommosiin aika nihkeesti.
Nyt kun molemmat olemme taas työelämässä, ja mullakin on niitä vapaailtoja siinä missä miehelläkin, niin en kiellä menemisiä, eikä meillä kysellä mitään lupia, toki keskustellaan et mihin ollaan menossa jne. Koskaan en ole mieheni pelännyt pettävän minua, joten sikäli tilanne eri kuin ap:lla, mut kuitenkin...[/QUOTE]
Ja mikäköhän esti sua sitten pitämästä sitä vapaailtaa? Ei ehkä työpaikan porukan kanssa, mutta muiden ystävien kanssa? Miksei kotiäiti voisi viettää pikkujouluja vaikka mudien kotiäitien kanssa? Miksi ihmeessä jotkut ajattelee, että kun on kotiäiti, ei voi tehdä mitään kodin ulkopuolella :headwall:??