Mies ei anna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menee HeRRRRRmo.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menee HeRRRRRmo.

Vieras
Ihan perseestä...

Hän valitti, kun synnytyksen jälkeen oli pitkään hiljaiseloa, kun mua ei oikeesti kiinnostanut. No, nyt kun vihdoin omat halut ovat pitkän ajan jälkeen palanneet, niin mies ei jaksa. Toki ymmärrän jos on väsynyt, mutta kyllä jaksaa silti vedota ain siihen, kun minua ei pitkällä ajanjaksolla kiinnostanut.

Helvetti sentään. Eletään sitten selibaatissa. Ihan sama.

Miestä väsyttää :)

400_F_5258076_NGFigvkanygJvAeGMfvcJ0ZbUgCdRx2e.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
:kieh: Sitä saa mitä tilaa

No, tiedän, mutta luulis että jotain ymmärrystä silti löytyis kun minä kuitenkin pihtailin "syystä"..

Mutta kaippa se oon minä tässä se paskapää.

kait sa kuitenkin jotenkin niitä hommia hoidit?

Niin.. no vaihtelevasti. Kai se nyt kostautuu sitten.. :(

Niin naisellahan on aina syy pihtaamiseen (lapsi, väsymys, ei kiinnosta, migreeni tms.), silloin miehen on vain kiltisti odotettava että tämä syy väistyy.
Ja kun syy väistyy, miehen oltava taas kun partiopoika hommissa mukana, mutta muuttuukin pihtariksi, kun väsyttää. Miksi miehen väsymys ei ole oikea syy?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on hommanut jonkun toisen eikä jaksa panna kahta... näin se usein menee :(

ei ole totta...mun miehellä on stressiä töistä ja käyn firmalla niin siellä se on paperipinon alla vielä 8-9 aikaan illalla et tuskin jaksaa painaa ketään kun taloushuolet painaa...sit kun töissä menee hyvin niin sängyssä menee hyvin! :) kiitos ja hei!!!

se on hommanut jonkun toisen eikä jaksa panna kahta... näin se usein menee :(

ei ole totta...mun miehellä on stressiä töistä ja käyn firmalla niin siellä se on paperipinon alla vielä 8-9 aikaan illalla et tuskin jaksaa painaa ketään kun taloushuolet painaa...sit kun töissä menee hyvin niin sängyssä menee hyvin! :) kiitos ja hei!!!

en usko, se panee nättiä kolleegaansa. MIEHET ON MIEHIÄ.

Yhteistyössä