Mies ei anna mun ryhtyä bikinimalliks:( sanoo et kamala kuva?*kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "beibe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="beibe";26616541]thäks;) mä oon ihan et tzeesus sitä ukkoa, musta otettin jo parit kuvat...kuvaaja sano et ei oo sanu kuvata näin uhkeeta naista ku mä;) tuleva miss xl- jes!!![/QUOTE]

xl? Eiks enemmänkin xxxxl?

e5a196e07838562552e186ced22e7251.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja näin sut telkkarissa;26617003:

Kuollako nauruun vai ei :laugh: En naura sille, että toinen on uhkea... lihava... vaan tuolle vaolle tuon uhkean naisen haaroissa! Valtavat häpyhuulet vai rasvakertymä, tiedäpä tuosta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Katylina
[QUOTE="ööö";26617048]et oo voinu nähä mua;) ja tuo on kamelinvarvas:O[/QUOTE]

Anteeksi typeryyteni. En tiedä mikä on kamelinvarvas, mutta ilmeisesti se on jotain, mikä näyttää valtavilta häpyhuulilta...

mielestäni hän onkin kaunis, ennemmin tuota katselee kuin oikeasti laihaa jonka luut törröttää.

Niin minustakin. Tuossa aloittajan laittamassa kuvassa on kaunis, rohkea nainen. En sano näin, koska 'näinhän tässä pitäisi sanoa' vaan koska oikeasti ajattelen näin. Enemmän tuollaista. Lihavia ihmisiäkin on kahta sorttia: velttoja, itseään häpeileviä lihavia, ja ryhdikkäitä, omanarvontuntoisia lihavia. Velttous ja ryhdittömyys ei ole koskaan kaunista. Oli se veltto ja ryhditön lihava tai laiha. Asennevamma ei myöskään ole kaunista. Monella tälläkin palstalla tuntuu sellainen olevan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä