Mies ei anna mun lähte baariin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En mää jaksa enään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En mää jaksa enään

Vieras
En ole ikinä ollut ilman miestä baarissa, mies ei itse käy kans baareissa ollenkaan. Nytkin 3 kaveria pyysi mua mukaan mutta vitut, mies sai kauheat kilarit siittä kun sanoin. Sanoin että voidaan mennä yhdessä (hänelläkin olisi 2 kaveria siellä) mutta ei. Kysyin sitten että no jos menen yksin, sanoi että mee sitten vaan.
No kysyin sitten että jos mies vei, se että joo ja siis todella vittuuntuneena sanoi sen, kun menin meikkailemaan mies löi täysiä nyrkillä pöytään meni tupakille ja nukkumaan :( Vittu mä en ikinä pääse mihinkään, en ikinä! Kiva aina sanoa kavereille että ei kun en saa mennä.
Lapsetkin hoidossa ja mulla pitkä putki työtä takana, ois kiva ollut edes joskus päästä johonkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Siis ihan oikeesti joku suostuu elämään suhteessa jossa ei saa itse päättää menemisistään?? :o

No sanoppa muuta!!! Muuten on kuin täydellisyys (ihan oikeasti ) mut tuo on ollut aina juttu joka on kismannut meidän välejä! Ei voi mennä yhdessä ja vittu vetää kauheet pultit jos menisin yksin, aina vaan pitäs olla kotona.!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
senkus menet jos mies ei tajuu eikä ite tuu mukaan ni se on sen ongelma!

Ei se älyä, siis todella mielelläni menisin miehen kanssa yhdessä ja kun kummallakin ois kavereita siellä ja jotka pyysivät meitä kumpaakin mukaan. Ei kuulemma kiinnosta. Laitoin just kaverille viestiä et onko se jo juonut. Aivan sama vaikka kiukutteleekin, en enään jaksa tuota omistamista ettei koskaan vois mennä mihinkään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Siis ihan oikeesti joku suostuu elämään suhteessa jossa ei saa itse päättää menemisistään?? :o

No sanoppa muuta!!! Muuten on kuin täydellisyys (ihan oikeasti ) mut tuo on ollut aina juttu joka on kismannut meidän välejä! Ei voi mennä yhdessä ja vittu vetää kauheet pultit jos menisin yksin, aina vaan pitäs olla kotona.!

No mitä se tekis jos lähtisit? Vetelis korville?

meillä sama juttu... mies aina sanoo et tottakai saan mennä kavereitten kans baariin, mut sit ku olisin menossa niin suuttuu... on niin mustasukkanen vaikka mulla ei todellakaan ole mitään syytä häntä pettää, enkä vois ikinä tehdä niin. kyllä se kieltämättä joskus vituttaa, vaikka eipä mua kyllä kiinnosta kauheena baareissa käydäkkään, mutta olis kai se kiva joskus käyä vähä tuulettuun. olis mukava mennä miehen kanssa yhdessäkin ja mieluummin menisinki ja se varmaan lähtiski mun kanssa mielellään mutta kun ei oo ketään joka lasta ottas hoitoon...

meillä sama juttu... mies aina sanoo et tottakai saan mennä kavereitten kans baariin, mut sit ku olisin menossa niin suuttuu.....

Siis just tuo!!!!! Tottakait saat mennä, mut sitten ku sellanen tilanne tulee, niin kyllä se stnan mieli muuttuu ja nopeasti!

Vedä kauheet lärvit kotona miehen nenän edessä, soita musiikkia kovaäänisesti ja tanssi! :xmas: Myös laulaminen suositeltavaa, epävireisyys ei haittaa.
:xmas:

Mulla sama juttu. Tai voisin varmaan mennäkin, mutta ukko on ku norsunvittu
jos alan ehotteen et lähtisin viihteelle ilman häntä :(
Ja häntä itteensä ei baarit kiinnosta.

Mulla sama juttu. Tai voisin varmaan mennäkin, mutta ukko on ku norsunvittu
jos alan ehotteen et lähtisin viihteelle ilman häntä :(
Ja häntä itteensä ei baarit kiinnosta.

Miten olisi pyytää kaikki kaverit sun kotiin bilettämään ja juomaan eikä varoittaa miestä etukäteen?

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Vedä kauheet lärvit kotona miehen nenän edessä, soita musiikkia kovaäänisesti ja tanssi! :xmas: Myös laulaminen suositeltavaa, epävireisyys ei haittaa.

Muuten hyvä, mut mulla ei oo ku 2 kaljaa :D Kaveri just laitto viestiä et saattaa saada mulle kyydin keskustaan, mut ei varmaan pois. Meen kaverille yöks jos en saa kyytiä pois!
Nyt mä en alistu nyt!!! Ja varmasti lähen! :)

Yhteistyössä