Mies ehdottaa tuhmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon kuule monesti mennyt. Varsinkin jos on oltu aiottua pidempään mökillä niin viimeiset päivät ollaan ilman alusvaatteita. Ja kaupan kautta kotiin, kukaan ei huomaa mitään, I promise! Kannattaa valita pitkä hame ;)

[QUOTE="Vieras";28646594]Pikkuhousutko sen hajun leijumisen muka estää...[/QUOTE]Palstaämmän logiikalla kyllä. Suihkun ja alapesut voi huoletta jättää väliin kunhan on pikkuhousut jalassa ja jos jää useampi suihkukerta väliin niin ei muuta kuin sukkahousua sitten jalkaan vahvistamaan hajumuuria.

Palstaämmän logiikalla kyllä. Suihkun ja alapesut voi huoletta jättää väliin kunhan on pikkuhousut jalassa ja jos jää useampi suihkukerta väliin niin ei muuta kuin sukkahousua sitten jalkaan vahvistamaan hajumuuria.

Ja hygienia hoituu ajamalla karvat.

ap; ei toi ole tuhmaa. Se on ihan kiva idea. Jos sun mies tulee siitä iloiseksi niin varmaan kannattaisi :)

Minä oon istunut poliisiautossa takin alla pelkkä pikkuinen lyhyt yöpuku. Auto hajosi ja poliisit sattuivat paikalle ja heittivät kotiin. Oli joskus aikanaan tapana käydä kioskilla tai hakemassa sisko kaupungilta tms. pelkässä yöpuvussa, mutta tuon auton hajoamisen jälkeen aloin pukeutumaan paremmin. Varsinkin talviaikaan :-D