Perustelut: Lapsi huomaa, että alkoholi maistuu pahalleAlkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Onpa typera mies. Eihan lapsen henki tuosta lahde mutta mita mahtaa aikuisen miehen paassa liikkua. Jos mitaan.
No ok, saa ehka anteeksi mutta silti. Tuon ikaisen pitaisi uskoa viela muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Perustelut: Lapsi huomaa, että alkoholi maistuu pahalleAlkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Onpa typera mies. Eihan lapsen henki tuosta lahde mutta mita mahtaa aikuisen miehen paassa liikkua. Jos mitaan.
On se vakavaa, koska lapsen maksa ei kestä pieniäkään määriä. Vaikuttaa aivoihin myös.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:![]()
Miksi ihmeessä?
Mä en oikein ymmärrä.
jotain sherryä se oliAlkuperäinen kirjoittaja niksu:siis mitä alkoholia??Mulle ja serkulle eno antoi aina saunakaljastaan hörpyt,kun käytiin hänen kanssaan saunassa,olin silloin 4v.
Ei ketään kossuakaan sen maun vuoksi juo. Jos joisi, olisi kehitetty jo alkoholiton kossu, niille jotka ei halua humaltua... näin totesi muistaakseni Tommy Hellsten.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Perustelut: Lapsi huomaa, että alkoholi maistuu pahalleAlkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Onpa typera mies. Eihan lapsen henki tuosta lahde mutta mita mahtaa aikuisen miehen paassa liikkua. Jos mitaan.
höh, salmari on hyvää mutta sitä ei voi juoda kuin yhden shotin kun muuten rupeaa tuntumaan..Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:Ei ketään kossuakaan sen maun vuoksi juo. Jos joisi, olisi kehitetty jo alkoholiton kossu, niille jotka ei halua humaltua... näin totesi muistaakseni Tommy Hellsten.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Perustelut: Lapsi huomaa, että alkoholi maistuu pahalleAlkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Onpa typera mies. Eihan lapsen henki tuosta lahde mutta mita mahtaa aikuisen miehen paassa liikkua. Jos mitaan.
Joten se siitä opetuksesta.
Mä annoin kenkääAlkuperäinen kirjoittaja harmaana:Tuomitsetteko?
Minä sain kilarit. :kieh:
Paraskin puhuja, heh!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Todellakin tuomitsen :attn:
Minäkin antaisin kenkääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä annoin kenkääAlkuperäinen kirjoittaja harmaana:Tuomitsetteko?
Minä sain kilarit. :kieh:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel