Mies antaa vaimolleen jalkahoidon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aviomies kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aviomies kyselee

Vieras
Kuinka se arvon naiset on? Olen tehnyt vaimolleni kahteen otteeseen jalkahoidon kaikkine mausteineen (punaviini, jalkojen liotus ja raspaus ja rasvaus). Olen sen jälkeen pyytänyt pitämään huolta jaloistaan ja rasvata ne koska menevät aika nopeasti huonoon kuntoon. Jaksaa ehkä viikon ja sitten unohtuu ja rupeaa puhumaan että pitäis päästä kauneushoitolaan koska siellä rentoutuu paljon paremmin koska on paremmat tuolit. Miten on arvon naiset, kumman te ottaisitte? Hoitolan jalkahoito vai se että oma mies yrittää parhaansa koska haluaa osoittaa rakkautensa?

Et oo tosissas, älä nyt helvetti ala mitään jalkoja rasvailemaan ja raapimaan anna sille rahaa ja käske hoitolaan jotain rajaa sentään tuohon neiteilyyn.

No mä en osaisi tuntea oloani rentoutuneeksi jon mun ukkoni hoitaisi jalkojani, sillä hän ei tiedä mitään ihonhoidosta ja varmaan raspaisi vääristä kohdista.. Raspiahan kannattaa välttää. Jalkahieronnan aromaattisilla öljyillä kyllä otan aina mielelläni vastaan :) Kaunis ajatus ja monet naiset varmasti tykkäävät, mutta itse tykkään mieluummin itse hoitaa ihoani :)

Minä uskon että sen kauneushoitolan idea on osittain jossain muualla kuin itse niissä hoidoissa. Se on naisen omaa rentoutumisaikaa, eikä vaikutelma välttämättä ole sama, jos mies hoitaa jalkoja/käsiä/pärstää.

En pysty mitenkään kuvittelemaan omaa miestäni tekemässä jalkahoitoa, joten en oikein voi vastata kysymykseesi. Joku hartiahieronta sopii minusta paremmin miehen tekemäksi.

Mieluummin ottaisin kyllä jalkahoidon hoitolassa kuin kotona mieheltä, joka antaa saarnaa niiden hoitamisesta.

Muutenkin ottaisin mieheltä mieluummin jalkahieronnan kuin -hoidon.

Mä olen sit taas näköjään luonnon oikku kun mä valitsen mieluummin sen oman miehen tekemän jalkakylvyn :heart: Mä en halua lähteä mihinkään hoitolaan yrittään rentoutua ja sen rahankin mikä sinne hoitolaan menis, mä käyttäsin mielellään johonkin ihan muuhun :D

Uusimmat

Yhteistyössä