mies alasti kaverin ja sen tyttöystävän seurassa - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
mies lähti pikkujouluihin, joista meni sitten kaverille yöksi. kaverilla olivat vielä lämmittäneet saunaa ja saunoneet kaikki yhdessä: mies, kaveri ja kaverin tyttöystävä. ja miten nyt saunassa ollaan, alasti yleensä... :(

mitäs olette muut mieltä tästä?

Just viikko sitten saunottiin kaveripariskunnan ja pikkuveljen kanssa kaikki yhdessä. Jos yhdessä asiasta sovitaan niin mikä on ongelma asiassa?

Ja mun mies saa kyllä ihan vapaasti saunoa kenen kanssa tahtoo.

en oikein ymmärrä sen tyttöystävän motiiveja lähteä saunaan kahden alastoman äijän kanssa. ja miksi itsekin alasti? eikö se tyttöystävä ois voinut saunoa erikseen tai jättää koko saunan väliin? tää tyttö on vielä tosi nuori, joku 22v. ja mun mies ja kaverinsa ovat 30-vuotiaita.

No ihmettelisin, että miksi se nainen on tunkenut ittensä sinne äijäsaunaan mukaan? Oishan se voinut mennä sinne erikseen ja antaa ukkojen olla rauhassa. Mut ehkä se halus tiirailla millaset vehkeet sun ukolla oli. Oliskohan selvinpäin mennyt, tuskin.

Ihme että nykyajan saunoihin edes mahtuu kolme aikuista yhtäaika, yleensä suihkuja on ainoastaan yksi. Ei tulisi mieleenkää lähteä saunaan miehen kavereiden kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja peevelin portto:
Just viikko sitten saunottiin kaveripariskunnan ja pikkuveljen kanssa kaikki yhdessä. Jos yhdessä asiasta sovitaan niin mikä on ongelma asiassa?

sepä se. kun ei ollut 2 pariskuntaa, vaan 1 pariskunta ja 1 mies. eikä oltu yhdessä sovittu mitään, kunhan kännissä keksivät.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en oikein ymmärrä sen tyttöystävän motiiveja lähteä saunaan kahden alastoman äijän kanssa. ja miksi itsekin alasti? eikö se tyttöystävä ois voinut saunoa erikseen tai jättää koko saunan väliin? tää tyttö on vielä tosi nuori, joku 22v. ja mun mies ja kaverinsa ovat 30-vuotiaita.

No jos on hyväkroppanen, niin se vaan halus esitellä itteensä. semmosia ne pimut on. Pitää yrittää olla kaikkien silmissä haluttava.

Se on halunnut mennä näyttämään itteensä...

jos se ei oo ajatellu sen olevan ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja myymy:

Se on halunnut mennä näyttämään itteensä...

niinpä, tätä mä epäilen ja siksi loukkaannuin. ei olis niin haitannut jos kyseessä olis ollut vaikka miehen pomo ylipainoisine 55-vuotiaine vaimoineen. mutta timmi kaunis 22-vuotias heitukka...

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

jos se ei oo ajatellu sen olevan ongelma.

Jotkut vaan on sinut kroppansa ja yleensäkin alastomuuden kanssa. Toiset taas selkeästi ei...

Yhteistyössä