autoasiaa
No nyt kun on mies palstalla niin kerroppa miehinen näkökanta autoasioihin. Mikä olisi paras tila-auto hinta-laatusuhteeltaan?
3-vuotias, niin ja mä olen 35-v. Aika ovela katti toisaalta tuommoinen kissan "yhteishuoltokin" on varmaan aika kätevää.Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa:Minkä ikäinen poika sulla on auringonpaiste? Meilläkin oli kissa mutta se muutti omaehtoisesti naapurin mummolle mutta käy vielä silloin tällöin tyhjentämässä meidän koiran ruokakupin kun livahtaa sisälle. Oikeestaan meilläkin on siitä kissasta vähän niinkuin yhteishuoltajuus sen mummon kanssa.
Eli ihan kissanpäivät!Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa:joo meille on ollut toi yhteishuoltajuus kissasta paras ratkaisu. Mummo on tyytyväinen kissan kanssa ja tytötkin näkee sitä vielä ihan tarpeeksi. Ja kissalla on hyvä olla kun saa ruokaa joka paikassa.
Mukavia pihaleikkejä teille. Tuu taas piipahtamaan kun kerkeät.Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:nyt mä lähden päivystämästä täältä Pihaleikit odottaa!
Kotona ollaan kolmen lapsen kera.Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:Onkos täällä muita jotka on päässeet jo töistä kotiin vai missä ollaan nyt menossa?
Ja naisten näkökulma on se oikeaAlkuperäinen kirjoittaja Tapsa:oon muutamana päivänä lueskellu täällä juttuja niin kyllä naisilla näyttää olevan näkökulmaa asioihin vaikka muille jakaa ihan ilman miehiäkin