Mies 40v haluais jutustella naisten kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Tapsa"
  • Ensimmäinen viesti
auringonpaiste
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa:
Minkä ikäinen poika sulla on auringonpaiste? Meilläkin oli kissa mutta se muutti omaehtoisesti naapurin mummolle mutta käy vielä silloin tällöin tyhjentämässä meidän koiran ruokakupin kun livahtaa sisälle. Oikeestaan meilläkin on siitä kissasta vähän niinkuin yhteishuoltajuus sen mummon kanssa.
3-vuotias, niin ja mä olen 35-v. Aika ovela katti :) toisaalta tuommoinen kissan "yhteishuoltokin" on varmaan aika kätevää.

Tapsa
Mä en suoraansanottuna ole mikään kauhean hyvä automies. Ennen lapsia mulla ei oo ollu kuin pieniä mersuja ja lasten jälkeen on oikeastaan ollu jo vähän liiankin kauan toi punainen farmarivolvo. Mersut oli kyllä ihan vaan egon takia koska rehellisesti sanottuna ne oli aina harjalla, mutta ulkoisesti toki hyvännäkösiä autoja. volvo on ollut kestävä mutta mä oon sitä mieltä että kysymys on yleensä yksilöstä.

Tapsa
joo meille on ollut toi yhteishuoltajuus kissasta paras ratkaisu. Mummo on tyytyväinen kissan kanssa ja tytötkin näkee sitä vielä ihan tarpeeksi. Ja kissalla on hyvä olla kun saa ruokaa joka paikassa.

;)
Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa:
joo meille on ollut toi yhteishuoltajuus kissasta paras ratkaisu. Mummo on tyytyväinen kissan kanssa ja tytötkin näkee sitä vielä ihan tarpeeksi. Ja kissalla on hyvä olla kun saa ruokaa joka paikassa.
Eli ihan kissanpäivät! ;)

Yhteistyössä