Mies 40v haluais jutustella naisten kanssa.

• Viestiketjun aloittaja "Tapsa"
  • Ensimmäinen viesti
Tapsa
No ihan vaan jutustelua tällä palstalla. En oikeen osaa uskoa että löytäisin yhtäkkiä netistä "sen oikean". Vaik mistäs sitä koskaan tietää. Aina kannattaa yrittää!

Alkuperäinen kirjoittaja Tapsa:
No ihan vaan jutustelua tällä palstalla. En oikeen osaa uskoa että löytäisin yhtäkkiä netistä "sen oikean". Vaik mistäs sitä koskaan tietää. Aina kannattaa yrittää!
Aksu-kakkonen?

tietyistä syistä varmasti kohtaat täällä paljonki epäileviä tuomaita. mie ite mietin ihan ensimmäiseksi että kenenköhän palstamamman alter ego sie olet.

ei silti, jos mies olet oikiasti niin tervetuloa vaan keskustelemaan. hyvin äkkiä opit että naiset on raadollisia elukoita joille mikään ei ole pyhää.

vieras
oon muutamana päivänä lueskellu täällä juttuja niin kyllä naisilla näyttää olevan näkökulmaa asioihin vaikka muille jakaa ihan ilman miehiäkin
Äläs nyt. Mua ainakin kiinostaa miesten mielipide asioihin, omalta ukolta kun on turha kysellä, ei ole puhemiehiä. Miten päädyit yh:ksi?

Tapsa
Nyynä mä en ymmärtänyt puoliakaan tosta sun viestistäsi mutta se varmaan johtuu siitä etten oo pitkään seurannut täällä näitä juttuja joten kuulosti aika mafia touhulta. Vielä en kirjaudu tänne kun katselen tässä vielä jonkin aikaa mitä tästä tulee. On tämmönen vähän hitaasti lämpiävä luonne.

Tapsa
No mun vaimoni kuoli pari vuotta sitten syöpään mutta siitäkään en kauheesti viitsi kertoilla. En taida minäkään kovalta puhemieheltä vaikuttaa ku on näitä tabuja jo heti alkuunsa.

auringonpaiste
Alkuperäinen kirjoittaja "Tapsa":
Aika tökerö avaus mutta näin on. Itse olen yh isä kahdelle tytölle. Meillä on koira ja pieni talo. Mitäs teille kuuluu palstalaiset?
No hei Tapsa :) Ei ollu tökerö avaus, vaan aika hauskaa kun kirjotit tänne :) Mulla on kanssa sama tilanne sikäli että yksin pientä ihanaa poikaani huollan ja kasvatan (tai siis isänsä kanssa "vuorotellen" mutta kuitenkin...). Meillä ei ole koiraa, mutta sitäkin suloisempi kissa-herra löytyy kyllä. Muuten ei ihmeitä kuulu, mutta kevät saa kummasti mielen virkistymään. Ihanaa kun alkaa olla lämmintä ja valoa riittää :)

Nyynä mä en ymmärtänyt puoliakaan tosta sun viestistäsi mutta se varmaan johtuu siitä etten oo pitkään seurannut täällä näitä juttuja joten kuulosti aika mafia touhulta. Vielä en kirjaudu tänne kun katselen tässä vielä jonkin aikaa mitä tästä tulee. On tämmönen vähän hitaasti lämpiävä luonne.
juu, ei mitään. Aksu-kakkonen viittaa erääseen naispalstailijaan joka loi itelleen toisen alter egon, miehenä. tällä nimimerkillä Aksu hän sitten vedätti useampaakin naista täällä. lopulta paljastui ihan oman kämminsä vuoksi. eikä oo sen koommin näkyny.

lopun varmaan tajusitkin, eikö vain?

ja otan osaa vaimosi poismenon vuoksi :hug: puhua ei tarvitse jos ei halua.

vieras
No mun vaimoni kuoli pari vuotta sitten syöpään mutta siitäkään en kauheesti viitsi kertoilla. En taida minäkään kovalta puhemieheltä vaikuttaa ku on näitä tabuja jo heti alkuunsa.
Ei täällä ole mikään pakko kertoa asioita joita ei halua. Mut varsinkin noin kirjautumattomana täällä ihan helppo purkaa tuntojaan ja miksei välillä tapellakin. Ja joskus saa ihan hyviä vinkkejä oikeisiin ongelmiinkin, koski ne sitten ihmissuhteita tai perunankeittoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Aksu-kakkonen?

tietyistä syistä varmasti kohtaat täällä paljonki epäileviä tuomaita. mie ite mietin ihan ensimmäiseksi että kenenköhän palstamamman alter ego sie olet.

ei silti, jos mies olet oikiasti niin tervetuloa vaan keskustelemaan. hyvin äkkiä opit että naiset on raadollisia elukoita joille mikään ei ole pyhää.

hyvä ettei mun tarvinnu tuota sanoa :D

Tapsa
Minkä ikäinen poika sulla on auringonpaiste? Meilläkin oli kissa mutta se muutti omaehtoisesti naapurin mummolle mutta käy vielä silloin tällöin tyhjentämässä meidän koiran ruokakupin kun livahtaa sisälle. Oikeestaan meilläkin on siitä kissasta vähän niinkuin yhteishuoltajuus sen mummon kanssa.

Tapsa
Onneksi mä osaan sentään perunat keittää ettei tarvitse kysyä ihan siihen ohjetta täältä. Mutta ehkä mä innostun joskus vielä leipomaan ja vaihtelen täällä sitten kakkureseptejä jonkun kanssa. (No tää oli sitten vitsi..). Oon joo seurannu tota raadollisuutta jo muutamassa keskustelussa ja alkuunsa voin sanoa että vähän ihmettelin muutamaa juttua mutta kaipa se tosiaan on sitten helpompi nimettömänä purkaa olojaan..

vieras
Onneksi mä osaan sentään perunat keittää ettei tarvitse kysyä ihan siihen ohjetta täältä. Mutta ehkä mä innostun joskus vielä leipomaan ja vaihtelen täällä sitten kakkureseptejä jonkun kanssa. (No tää oli sitten vitsi..). Oon joo seurannu tota raadollisuutta jo muutamassa keskustelussa ja alkuunsa voin sanoa että vähän ihmettelin muutamaa juttua mutta kaipa se tosiaan on sitten helpompi nimettömänä purkaa olojaan..
On, ja me rekisteröitymättömät "harmaat" ollaan sitten kaiken pahan alku ja juuri, niitä jotka ei osaa muuta kuin haukkua ja valittaa. Huoh. Mula on tänne tunnukset, mut "harmailen" mielummin, just sen takia et pysyy nimettömänä ja kasvottomana. En siksi et olis helpompi risata.

Yhteistyössä