Mielipuolisin tai hulvattomin uni, minkä muistatte nähneenne?

kahvikirahvi
Mä näin joskus unta että olin Tegan Quinn, ja menin Lidliin ostoksille. Olin maksamassa ostoksiani siinä kassalla kun siihen tuli vartija syyttämään mua varastamisesta, ja siinä oli ihan hirvee selkkaus. Sitten siihen tuli Barak Obama puolustamaan mua, ja se vartija lähti nöyränä pois siitä ja sitten harrastin seksiä Obaman kanssa siinä Lidlin kassalla :D

Toinen jännä uni oli kun olin katsomassa paraatia jossa prinsessa Diana ajoi limusiinilla ohi, ja se alkoi synnyttämään kesken kaiken siinä. Mä toimin kätilönä ja se lapsi oli alien.

"vieras"
Mä näin joskus unta että olin Tegan Quinn, ja menin Lidliin ostoksille. Olin maksamassa ostoksiani siinä kassalla kun siihen tuli vartija syyttämään mua varastamisesta, ja siinä oli ihan hirvee selkkaus. Sitten siihen tuli Barak Obama puolustamaan mua, ja se vartija lähti nöyränä pois siitä ja sitten harrastin seksiä Obaman kanssa siinä Lidlin kassalla :D

Toinen jännä uni oli kun olin katsomassa paraatia jossa prinsessa Diana ajoi limusiinilla ohi, ja se alkoi synnyttämään kesken kaiken siinä. Mä toimin kätilönä ja se lapsi oli alien.
Mä olen ollut lidlissä bill clintonin kanssa ja yritin peittää sen silmät lehtitelineellä, ettei se nähnyt itsestään olleita otsikoita. Jostain syystä se oli tullut meille maan pakoon sitä monica lewinsky-juttuaan ja mun piti jotenkin turvata sen olotila :D

En osaa nyt eritella hulvatonta unta, mutta olen jo 2kk nähnyt unta, että mulla on syöpä, ja nimenomaan ihosyöpä. Nyt mietin päivisinkin, että onkohan. Mitä se uni voi tarkoittaa? Pitäiskö käydä lääkärissä. :/

Ja nyt kun palstalla ollaan, niin mainittakoon, että päättömästä olen joskus nähnyt unta, mutta se onkin jo toinen tarina. Ja olen jo päässyt siitä yli, joten jätetään se uni sikseen :D

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";27722277]Mä olen ollut lidlissä bill clintonin kanssa ja yritin peittää sen silmät lehtitelineellä, ettei se nähnyt itsestään olleita otsikoita. Jostain syystä se oli tullut meille maan pakoon sitä monica lewinsky-juttuaan ja mun piti jotenkin turvata sen olotila :D[/QUOTE]

:LOL:

Ville Valo änkeää mun uniin säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina jotain siellä "tornin uumenissa" sattuu ja tapahtuu :xmas:
Myös intiaanien seurassa olen usein uniani viettänyt niinku siis että olisin heimolainen...

Palstalaisista olen nähnyt unta vain Pinkistä. Pinkillä oli tietty pinkit hiukset ja kerjäsin siltä, että saisin alkaa palstan valvojaksi. :D

"vieras"
Yks hauska oli se, kun rakstelin Obaman kans Valkoisessa talossa, peläten kiinni jäämistä.
Toinen tosi inhottava uni oli se, missä katsoin itseäni peilistä ja mulle oli kasvanut pippeli.. :X

Yhteistyössä