MIELIPITEITÄ!!!!!

Tämä aihe ei tänne kuulu, mutta.... :D
mitä mieltä olette kolmannesta pyörästä tai kimppakivasta?? Moniko suostuisi? Haluaisitteko kolmanneksi miehen vai naisen? Entä kimppaan? Millainen puolison asenne?? :p
 
kai
Kyllä kolmaspyörä olis kiva mieluusti kaksi naista ja naiset bi,ollut puhettakin et jos kokeiltais,mut mistä löytyis se toinen nainen.Eli kyllä puoliso olis valmis kokeileen.

Ja sillai et mies on naisten ojattavissa mies ei itse saisi osallistua mut jos naiset haluaa ne vois käyttää miestä "hyväkseen" :hug: =)
 
nainen30
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 11:55 tiuhti kirjoitti:
Tämä aihe ei tänne kuulu, mutta.... :D
mitä mieltä olette kolmannesta pyörästä tai kimppakivasta?? Moniko suostuisi? Haluaisitteko kolmanneksi miehen vai naisen? Entä kimppaan? Millainen puolison asenne?? :p
Kyllä minua kiinnostaisi...usein haaveilen olevani kahden miehen kanssa yhtä aikaa ja myös pelkkä lesboilukin kiinnostaa. Kumpaakaan en ole kokeillut. Tai sitten että olisin miehen ja naisen kanssa yhtä aikaa, vaikka sitten pariskunnan.
Mieheni haaveillut myös jostain kimppahommista, muttei olla aikoihin puhuttu fantasioistamme.
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
mies71
Me ollaan puhuttu joskus et olis kiva kokeilla esim. saunoa toisen pariskunnan kanssa ja sit istua iltaa ja katsoa alkaisko himot hyrrätä ja jos alkais niinannetas mennä ilman mitään estoja =) :LOL:
 
vierailija
Kimppa kiva se alkoi 40v hujakoilla.
Ex vaimoni ja hierojan kanssa oli vain katsojana kiihottava kokemus kummallekin.
Sit myöhemmin erään naisen kanssa oli seksi suhde käytiin sen hierojan luona harrastettiin bii hommaa miesten välillä nainen katsoi. Nuolin ja nain myös naisen. Mies ei oikein kiinnostana naista.
Harmitti koko käynti. Sit erään bii miehen kanssa harrastettiin toistemme imemistä ja saatiin eräs nainen katsoo se oli kivaa kun mies hieroi imi ja nai naisen katsoussa. Nainen kiihotti ja jälkeen mun saannin tää paksukaluinen mies nai naisen ja samaan aikaan nuolin klitoris ta. Nainen sai kovan pitkän orgun yöllä useesti. Näi me55 eronneet. Tää on totta joka sana. Elämää
 

Yhteistyössä