mielipiteitä.....

• Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti
*-*
Voiko mielestänne mennä vesiselvänä baariin alkuraskauden aikana? Itse haluaisin mennä käymään ja en tietenkään mitään alkoholipitoista juo. Eihän nykyään siellä saa polttaakkaan sisätiloissa. Mieheni on ehdottomasti vastaan vaikka ite on kyllä menossa

nappi
Tietysti! Mä kuljin baareissa ihan loppuun asti esikolta, tietysti kuskin asemessa ja limsaa juoden =)
Mä en halunnu hautautua kotiin vain sen takia että olin raskaana ja voin tosi hyvin.

Mä kävin Helsingissä Apollossa halloweenina kun olin raskaana, mustaaksen noin viikolla 18, ja sain siellä törkeitä ahdistuskohtauksia siinä tungoksessa kun ihmiset töni, ja pelkäsin kuollakseni niitä rappusia kun telkkarissa tulee aina keskenmeno kun joku kaatuu rappusissa (no tiedän että se on vaan telkkarissa, mutta kuitenkin :ashamed: )
Muutenkin aloin raskausaikana pelkäämään esim. kaupungilla yksin illalla, eikä sitä pelkoo auttanu yhtään kun yks tuttu kerto että sen raskaana olevaa kaveria oli joku ihan tuntematon äijä kaupungilla lyöny mahaan ilman mitään syytä...

Suosittelen että jos baariin lähtee niin mielummin sellaseen baariin tai sellasena päivänä kun ei oo hirveesti ihmisiä liikkeellä.

Yhteistyössä