Sidney
Isäntä on hommaamassa meille tuollaista autoo...joten olisi kiva saaha mielipiteitä tuollaisesta autosta onkohan kellään ollut/ on tällähetkellä?
Väärin: mä en ole rikas. Eikä mulla ole volvoa. Ja kerta meillä ajetaan volvolla, en kai vastaa opel-ketjuun kokemuksistani? Jos omistaisin Opelin, ja ajaisin sillä, niin vastailisin sinne. Mutta (ikävä juttu jos häiritsee sinua tämä) mulla sattuu se volvo käytössä olemaan. Ja siitä kokemus siis myös.Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 00:26 kinkki kirjoitti:sä sit jaksat tota "HEI IHMISET! HUOMATKAA MINUT! OLEN RIKAS JA MINULLA ON VOLVO!" ja turha luulla, en nimittäin ole kateellinen.
tuskin hän sinua tarkoitti, jos tuota kattia meinaatAlkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 16:15 liima kirjoitti:...vai muako sä tarkoitit? No tolla on kyllä paha kerskata...maksoi kokolailla viisisataa euroa ja ovet ei toimi pakkasella ja kohta on volvo-vanhuksella kakskytyks vuotta ikää täynnä... =)
siitäpä tuli mieleen se kun meidän kottero oli huollossa ja meillä oli viikon lainassa nikivanha opel kadett...siinä oli kyllä menopeli...Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 13:01 MiisuKisu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 16:15 liima kirjoitti:...vai muako sä tarkoitit? No tolla on kyllä paha kerskata...maksoi kokolailla viisisataa euroa ja ovet ei toimi pakkasella ja kohta on volvo-vanhuksella kakskytyks vuotta ikää täynnä... =)
tuskin hän sinua tarkoitti, jos tuota kattia meinaat
itse olen ehdoton opel-fani