Mielipiteitä Volvon 740 farmarista

• Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
ex volvo
hyvä auto jos varaa maksaa vie paljon bensaa ja vakuutukset aika korkeat....itellä oli 740 gle vei 12 litraa satasella nyt astra vie 7 litraa satasella eli autoilu muuttui melkein puolet halvemmaksi!

Juu bensiiniä vie kyllä, meillä keskikulutus 11 litraa satasella. Mutta tilava on, ja hyvä ajaa.Ja epäilemättä turvallinen. Muutamia miinuksia on, mutta ne on pieniä ja vähäpätöisiä kaikkiin hyviin puoliin verratessa. Joten niistä ei edes puhuta. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 00:26 kinkki kirjoitti:
sä sit jaksat tota "HEI IHMISET! HUOMATKAA MINUT! OLEN RIKAS JA MINULLA ON VOLVO!" :LOL: ja turha luulla, en nimittäin ole kateellinen.
Väärin: mä en ole rikas. Eikä mulla ole volvoa. Ja kerta meillä ajetaan volvolla, en kai vastaa opel-ketjuun kokemuksistani? Jos omistaisin Opelin, ja ajaisin sillä, niin vastailisin sinne. Mutta (ikävä juttu jos häiritsee sinua tämä) mulla sattuu se volvo käytössä olemaan. Ja siitä kokemus siis myös.

utuneito
turha kateus pois,peltiähän ne kaikki autot loppujen lopuksi ovat.
eikä volvo enää ole ns,rikkaitten auto,jokainen voi mennä ja ostaa osissa minkälaisen auton haluaa.....turha kadehtia! :/

liima
...vai muako sä tarkoitit? No tolla on kyllä paha kerskata...maksoi kokolailla viisisataa euroa ja ovet ei toimi pakkasella ja kohta on volvo-vanhuksella kakskytyks vuotta ikää täynnä... =)

MiisuKisu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 16:15 liima kirjoitti:
...vai muako sä tarkoitit? No tolla on kyllä paha kerskata...maksoi kokolailla viisisataa euroa ja ovet ei toimi pakkasella ja kohta on volvo-vanhuksella kakskytyks vuotta ikää täynnä... =)
tuskin hän sinua tarkoitti, jos tuota kattia meinaat :)
itse olen ehdoton opel-fani :D

liima
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 13:01 MiisuKisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 16:15 liima kirjoitti:

tuskin hän sinua tarkoitti, jos tuota kattia meinaat :)
itse olen ehdoton opel-fani :D
:LOL: siitäpä tuli mieleen se kun meidän kottero oli huollossa ja meillä oli viikon lainassa nikivanha opel kadett...siinä oli kyllä menopeli...

Meidän isukki osti just muuten 745 farmari volvon... En tiedä kuinka paljon se eroaa 740:stä mutta ajattelinpa vain kertoa että hyvältä peliltä tuntuu tuokin. Vuosimalli on 86 ja tietysti siinä ne omat "vanhan auton" juttunsa on, mutta hyvän kyydin antaa kuitenkin ja on kuulemma hyvä ajaa (en ole testannut vielä itse). =)

Nyt mä tiedän eron. Se on ainoastaan maa johon auto on rekisteröity. Ruotsin 745 on sama kuin suomen 740. Tai näin olin käsittävinäni. Korjatkoon ken paremmin tietää. ;)

Yhteistyössä