Mielipiteitä tästä talosta? sis.linkki

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Chupa
Ihan kivan oloinen, mutta itse en tykkää tuosta puun sävystä, mitä on käytetty sisällä. Luulen myös ettei liikenneyhteydet ole kummaiset, bussi kerran tunnissa, mutta jos on oma auto niin...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Chupa:
Ihan kivan oloinen, mutta itse en tykkää tuosta puun sävystä, mitä on käytetty sisällä. Luulen myös ettei liikenneyhteydet ole kummaiset, bussi kerran tunnissa, mutta jos on oma auto niin...
Maalia saa kaupasta ;)
Täällä ei ole kummoiset bussiyhteydet muutenkaan, oma auto on pakollinen.

Mutta huomasin juuri, että siinä on suora sähkölämmitys... auts :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja papu:
ihanan tilava,tosin mä kyllä tekisin pientä pintaremonttia..keittö oli aika "vanhahtava".ulkoapäin tosi nätti!
Niin, harvoinpa olen sellaiseen taloon törmännyt, jossa ei olisi mitään muutettavaa oma maun mukaiseksi :)

vieras
Suht vähän oli kyllä remontoitavaa. Siis minun makuun. Lattia ja katto. Keittiön kaapistot ehkä. Ja miinus on tuo takka, mutta sen takia en jättäis taloa ostamatta jos alue yms. olisi kunnossa.
Talon ulkokuori on siisti ja kaks tallia on plussaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Miksei pesutiloista ole lainkaan kuvaa? Ja ei oikein keittiöstäkään?
Molemmat täydellisen remontin tarpeessa?
Onhan siellä kuvia vaikka kuinka paljon!
http://www.kiinteistomaailma.fi/kohdenumerohaku.html?portal=km&itemcode=221192

Ihana takka-leivinuuni!
Sähkölämmitys kyllä vie sähköä, mutta tuolla ihanalla isolla takallahan sitä saa pidettyä kurissa. Leivinuunissa muhii samalla ruoka kun talo lämpiää. Minä tykkäsin. Maalia vaan pintaan hieman, juuri tuo katto minullakin osui silmään.

Me lämmitämme osittain puulla, ja tykkään siitä lämmöstä minkä leivinuuni/varaava takka antaa.. Usein teen ruokaakin leivarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Miksei pesutiloista ole lainkaan kuvaa? Ja ei oikein keittiöstäkään?
Molemmat täydellisen remontin tarpeessa?
Onhan siellä kuvia vaikka kuinka paljon!
http://www.kiinteistomaailma.fi/kohdenumerohaku.html?portal=km&itemcode=221192
Oho, no näköjään =)
Aika rumat kaakelit kyllä mutta sinänsä hyvässä kunnossa näyttäisi olevan =)

Ihana takka-leivinuuni!
^No sittenhän se on tuttua puuhaa teille :)
Meillä vanha rintsikka, ja yläkerrasta kyllä löytyy Porin Matti, mutta patterit on päällä makkareissa. Muuten leivin uuni ja olkkarin Masa kyllä pauhaa..

Minä kyllä tykkäsin tuosta talosta. Hinta ei oikein sano mitään.

jurbo
Jos tykkää talosta ja haluaa elää tuolla seudulla, niin mikäpäs siinä. Järvi/lampi lähellä ja muutenkin kivan näköistä seutua. Lämmityksen kalleus pisti minullakin silmään; tuon kokoista taloa ei yhdellä muurilla lämpimänä pidetä.

Mutta kun ollaan ostamassa yli 200 000 euron asuntoa, niin tuo palstalaisten johonkin katon väriin takertuminen on vähän koomista.

Si
Ihanan isolla tontilla näyttää talo sijaitsevan, joten siitä plussat. Hyväkuntoiselta vaikuttaa talo, itsekin kiinnitin huomiota tuohon puusävyn hallitsemaan ympäristöön sisätiloissa, mutta pienellä pintaremontilla siitäkin pääsee, mikäli se ostajaa häiritsee. Lisäksi miettisin tarkkaan, ja kysyisin omistajilta, paljonko sähkölämmitys tulee vuosittain maksamaan. Mutta kaikenkaikkiaan kiva talo, ja erityiset plussat isosta tontista!

miä
ja ihan ok matka kaupunkiin ja plussana se ettei tarvii körötellä mitään pikku-pikku hiekkatietä...

onko naapuri-talo vaan ärsyttävän lähellä? yhdestä kuvasta päätellen ihan vieressä? Ei paljon omaa rauhaa, mutta voi sopia teille, minä en tykkäisi noin läheisestä naapurista.

vieras
Näköjään monella on nykyään ajattelutapa, että uusiksi vaan kaikki katot ja lattiat ja kylppärit ja keittiöt ja kaikki, kun kuningatar muuttaa taloon.

Joo, voihan sitä jotain tehdä, mutta kyllä noista aika kalliita remontteja tulee.

laahkana
En tykkää tuollaisesta parketista. Keittiön kaapit lisäksi liian synkät. Joo ja ikkunan pokat myös. Joo ja katot kans valkeiksi. Muuten ihan ok, mut liikaa tummaa puun sävyä.

Yhteistyössä