no joo yritä tässä sitten päättääAlkuperäinen kirjoittaja Inkeri Ruurikintytär:Mahtavan erilainen maku ihmisillä
Mä peesaan sua. Tuo sohva kyllä kelpaa, mutta nuo nojatuolit...Olisko muita sohvaan sopivia?Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Sohva on ikhan ok, mutta tuo tuoli on ruma. Sellanen liian "mekaanisen" näköinen, kummallinen.
mulla on nyttenki tekonahasta olevat sohvat ja tykkään... ja siis tuo nojatuoli on mulla tietokonetuolina. siksi ajattelin et oisko helppoo ostaa vaan toinen siihen ja siirtää olkkariin.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ne on sitte hiostavat |O |O
ok. no sitten. mä heräsin kerran krapula-aamuna tekonahkasohvalta ja ihan litimärkänä sillon päätin etten ikinä.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mulla on nyttenki tekonahasta olevat sohvat ja tykkään...Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ne on sitte hiostavat |O |O
no oon silmäilly ja jotku maksaa kivasti vaan 500e/kpl, ois varaa max 200e/kpl maksaviin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä peesaan sua. Tuo sohva kyllä kelpaa, mutta nuo nojatuolit...Olisko muita sohvaan sopivia?Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Sohva on ikhan ok, mutta tuo tuoli on ruma. Sellanen liian "mekaanisen" näköinen, kummallinen.
no ei oo varaa sijoittaa 5000e sohviin :| tekonahka saa luvan kelvata kuten tähänki asti.Alkuperäinen kirjoittaja ....:Lasten takia ostaisin oikeeta nahkaa olevat sohvat... Niin kuin meillä onkin!