Mielipiteitä keksimästäni rakkauslaulusta?

  • Viestiketjun aloittaja poika 18v
  • Ensimmäinen viesti
poika 18v
Jotta löydän itseni, voin. Kanssasi maa on niin kaunis. Jos et ole rehellinen, sana voi olla väärä. Kerro minulle, minne mennä, mitä tehdä, ja se on minun tapani. Olin outo eilen, nyt voin luottaa sinuun. Eilen tapahtunut on suuri ilo. Pieni teko, rakkauden teko, antaa toivoa jollekin uudelle. Hänen lampunsa pysyi himmeänä yöllä ja toi valon ikuisuuteen. Jopa rakkaani ei pelkää, vaikka hän olisi puolet tarpeeksi. Älä pelkää, voin pitää käsissäni, vannon, vannon ja vannon. Hämmennykseni loppuu huomenna. Mutta saatat tietää sen jatkan. Kunnes aurinko särkee sydämesi. Ja sinä jätät meidät. Rakas onnea matkalle. Ansaitset kultalampaita, joita en voi nähdä. Taivaalta pilvet katoavat. Voin löytää itseni. Sinun kanssasi niin kauniissa maassa voin nauraa, voin itkeä, täytän toiveesi. Rakkauteni sua kohtaan ei katoa, näytän sen. Kerro myös joskus, miksi teit tämän minulle. Kerro minulle, miksi outo onnen mies vei sinut näin. Hei, älä koskaan anna kenenkään miehen enää. Kohtele Suaa kuten minä kohtelin, loukkasin ja satutin. Suaa älä rakasta ihmistä, joka voi olla niin julma. Tiedän, että loukkasin, loukkasin ja loukkasin sua. Tunnen, että tunnen, että tunnen. Muistosi ovat edelleen lähellä minua. Ja olen pahoillani. Huomasit, että olet jo löytänyt toisen. Ja minun on annettava auringon laskea. Nyt hänelle. Rakas onnea matkallesi. Ansaitset kultaa. Hei, älä koskaan anna kenenkään muun. Kohtele. Suaa kuten minä kohtelin, loukkasin ja loukkasin. Suaa älä rakasta ketään, joka voi olla niin julma. Tiedän, että loukkasin, loukkasin ja loukkasin sua. Toivon, että hän välittää, parempi huolehtia onnellisuudesta. Rakas onnea matkallesi. Voin kuolla puolestasi, voin elää puolestasi, teen mitä haluat puolestasi. Voin kuolla puolestasi, voin elää puolestasi, voit on melkein all Voin kuolla puolestasi, elää puolestasi, teen mitä haluat puolestasi. Voin kuolla puolestasi, voin elää puolestasi, sinulla on kaikki. Kuolen puolestasi, voin, elän puolestasi, voin, teen kaiken puolesta, toivon, että hän muuttaa hänestä paremmin. Rakkaat onnittelut matkastasi. Ansaitset kultaa Kulta, menestystä matkallesi.
 

Yhteistyössä