mielipiteitä tilanteesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
elikkäs tilanne on tämä:
oltiin kaveriporukalla baarissa..kaikki ihan kohtuullisesti juoneita,muttei kuitenkaan oltu hirveessä kännissä..tanssittiiin siinä ja viimesten hitaiden aikaan mä tanssin kaverin miehen kanssa. tässä tilanteessa ei kyllä ole muuten mitään..mutta ulkopuolisin silmin se meidän tanssiminen näytti siltä et oltas oltu vastarakastuneita (muu kaveriporukka näin kertoi)..ja minua tässä tilanteessa ihmetyttää se että se mies piti mua lanteilta kiinni niinkuin pitääkin..mut ote oli sellanen hellä ja välillä aina tiukenti otettaan.
mä itse tiedän kyllä hyvin että herra on komea mutta en kaverien mieheen sekaannu..olen minä ulkoillessa (samassa talossa asutaan) huoamnnu että silmiin se mua katselee hymyillen ja hyvin lähettyvillä pysyttelee..seuraavana päivänä pihalla tunnelma oli aika kauan vaivaantunut herran osalta..
onhan tämä minuakin vaivannut siinä suhteessa että ollaan kuitenkin naapureita ja paljon noin muutekseen tekemisissä.

miten siis tulkitsisitte tilanteen?

en ole mieheen ihastunut vaikka hän komea mielestäni onkin. Ollaan vaan hänen ja emäntänsä kanssa läheisiä ystäviä,molemmat tietää paljon asioita minun elämästäni´. haluan siis edelleen olla vaan yhtä läheinen ystävä kuin ennenkin. joku tällänen tilanne saattaa lopulta muuttaa montaa asiaa,se minua harmittaa.

Yhteistyössä