Mielipiteitä tästä asiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo

Vieras
Lapseni isä oli luvannut viedä lapsen (7v) sirkukseen, liput oli ostettu jne. No, sirkusaamuna mies ilmoitti mulle että hän on niin kovassa krapulassa (jälleen) ettei kykene lähtemään ja että hakisinko mä liput häneltä ja menen lapsen kanssa.
No, hain liput ja käytiin sirkuksessa.
Nyt nykyinen mies raivoaa siitä että kävin exän luona hakemassa liput ja vein lapsen, hänen mielestään lasta ei olisi tässä tapauksessa pitänyt sitten viedä ollenkaan....

Eli, olisiko mun pitänyt ilmoittaa vaan lapselle ettei hän pääse sirkukseen ollenkaan ja jättää menemättä? Eihän se ollut lapsen vika että isä ei kyennyt...

[QUOTE="minä";24168698]oikein teit. en kyllä ymmärrä miks nykyinen miehes suuttu, ei mun mies ois tollaisesta suuttunu.[/QUOTE]

Mä en sais olla missään tekemisissä exän kanssa, en siis yhtään missään... Vähän vaikeeta kun on yhteishuoltajuus..

Kannattaa jättäätuo nyxäkin. Voisi vaikka sun ja poikasi kanssa lähteä mukaan, jos kunnon mies.
Itse hävitin aikoinaan autoni, kun ei nyksä antanut eksän sitä korjata, eikä itsekään osannut. Ei viitsinyt alkaa korjaamoitakaan elättämään.

Yhteistyössä