H
hm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Luin jutun juuri, ja kyllä tuohon on menty!
Oma tyttömme on "kasvatettu liian kiltiksi" Ei lyö toisia, auttaa pienempiään ja pyytää anteeksi vaikka vahingossa olisi kävellyt toisen varpaille. Olen ihan kauhuissani asiasta kun olen muutaman tuttavaperheen kanssa törmännyt tähän agressiivisuuteen joka viitataan heidän osaltaan vain -no pojat on poikia.. NO EI JUMALISTE OLE, jos opetettaisi edes alkeellisemmatkin käytöstavat pienenä. Mikä oikeus pojilla on olla lyömässä/kiusaamassa muita ja etenkin tyttöjen tulee käyttäytyä siivosti? Usein olen jos meillä ollaan lasten kanssa joutunut puuttumaan ystävien lasten puuhiin kun vanhemmat myhäilevät vain pojat on poikia lausettaan, kun revitään tukasta, juostaan toiset kumoon potkitaan ja viedään lelut kaikilta muilta lapsilta. Meillä asiat ei niin vain mene, ne jotka eivät osaa käyttäytyä tulevat pois leikeistä, ne jotka osaavat leikkiä niin saavat rauhassa leikkiä!
Nyt saatten sitten haukkua ihan vapaasti tyyliämme, mutta juttu on niin että jos ei osata käyttäytyä/vanhemmat puutu käytökseen niin minä puutun siihen (siis jos meidän kodissa ollaan)
=)
Näin se pitää mennä. Ei pojilla saisi olla mitään erityisoikeuuksia. kuria.