Mielipiteitä,oonko liian laiha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan tavallinen. Itse olen pari senttiä pitempi ja esikoista imettäessä paino tippui, niin että painoin noin 40 kg.

No, nyt on kiloja toisen lapsen jälkeen enemmän, jos ei liikaakin.

laiha ja anoreetikko on kaksi eri asiaa!
eikö laihana/hoikkana ole kiva olla vai?
itse olen 158cm ja 48kg siro ja hoikka/laiha mutta en anoreetikon näköinen!!

jos itsestäsi tuntuu että olet liian laiha niin "lihota".... ;)

mä oon 163 ja painan 47-48kg.

Ja kuulen kans aina et oisin liian laiha ja välillä kyllä itestäki siltä tuntuu...
Mut jos asialle ei mitään voi niin minkäs tees!

Ollaan ylpeitä siitä et ollaan hoikkia! =) :flower:

Hoikka olet, mutta so what? Jos syöt mielestäsi tarpeeksi ja voit hyvin, niin asia on kunnossa.

Itse olen 169 cm ja kymmenisen vuotta sitten painoin n. 50 kg, nyt paino noussut tuonne 55-56 kiloon. Keljuttaa joo jos haukutaan laihaksi. Minä nyt vaan OLEN tällainen! =)

Samoin,en liho vaikka pistäisin hevosen päivässä poskeeni. :/ Mielummin oon tällänen kun että olisin lihava mutta ärsyttää vaan joskus kun joka paikassa päivitellään että kylläpä oot laiha yms. :(

Hoikka olet ainakin noiden mittojen mukaan. Oletteko mammat muuten mitanneet vyötärönympärystänne? Uusien ohjeiden mukaan naisella pitäisi olla alle 80 cm vyötärö. Silloin on ns normaali, eikä ongelmia vyötärölihavuuden kanssa. Miehillä suositus on 9* cm. Nämä rajat ovat vasta muuttuneet, ennen oli 10 cm enemmän. Itsellä on 78cm...

aika läskiltä vaikutat...

mä en ymmärrä ihmisiä ku on 164cm pitkiä ja painaa alle 50kg niin pohtivat onko liian lihava??? sellaiset kun ovat oikeesti lihavia ja kärsivät siitä olisivat varmaan hoikempia... mulle on joskus sanottu et jos on 158cm pitkä voi hyvin painaa 58kg ja 167cm 67kg, eli metri pois ja ja loppu voi olla paino...

jospa ne sanovat siksi että ootpa laiha kun jos luulevat ettet tiedä ja haluat vaikka laihduttaa tai jotain etet sellaista tee ja laihuuttahan ihannoidaan niin ehkä he toteavat vain ettäsä oletkin laiha. itsekkin haluaisn olla tikkulaiha. mutta ei musta ikinä selaista voi tulla. liian perso makealle.

Jos itsestä tuntuu että oot liian laiha niin lihota jos tuntuu hyvältä jiin ensi kerralla voit sanoa kun joku snaoo sua laihaksi niin olenkin a tykkäänkin olla

Itte oon 163cm ja hoikimmillaan painoin 51kg, paino tippui itekseen esikoisen synnyttyä. En ollut painanut niin vähän kuin ehkä joskus 12-13v. Minusta 49kg on aika vähän, kun mullakin tuolloin oli painoindeksi aika alarajoilla. pari-kolme kiloa ei olisi pahitteeksi. Mutta toisaalta, jos syöt ja liikut normaalisti, olet ok. jotkut vain ovat hoikkia luonnostaan! Tiiän parikin ihmistä, jotka ovat tosi laihoja, ja syövät kuin hevonen, mutta eivät saa millään lisää painoa! =)

Onpa mukava kuulla, että on muitakin, jotka 'kärsivät' hoikkuudesta!
Turha on toitottaa, että lihota, lihota jos ei oikeasti liho. Oottele että ikää tulee lisää. Tuossa 30jälkeen alkais vaikka aineenvaihdunta hidastuun niin saisit sitten lisää rasvaa vartaloon. :D

Yhteistyössä