Hmm..jos haluat yrittää näyttää edes yhtään muodikkaalta ja tyylikkäältä niin sitten toi kolmas. Ekakin vois mennä just ja just (tai en tiiä, tollanen mekon leikkaus on aika so last season). Noi muut näyttää ihan halvoilta ja tyylittömiltä rievuilta.
Ukko käski sanoa, että pistä se vika mekko päälle ja kysyä, että mihin kapakkaan oot menossa. Itse pidän muista, mutta toi kakkonen on järkyn mauton ja ruma, ihan sama minkälainen huippukroppa sulla on.
[QUOTE="vaimo";25398070]Ukko käski sanoa, että pistä se vika mekko päälle ja kysyä, että mihin kapakkaan oot menossa. Itse pidän muista, mutta toi kakkonen on järkyn mauton ja ruma, ihan sama minkälainen huippukroppa sulla on.[/QUOTE]
Vika on musta vähän tylsä. Mut noita löytyy bebestä niin jos sä ostat sen ja yllätät ukkosi Ihan oikeesti...
Näihin tosiaan kannattaa pukeutua jos haluaa näyttää teinipissikseltä. Saattaapa joku erehdyksessä tulla kyselemään hintoja pienille henkilökohtaisille palveluksille...
Mä en vaan suostu hyväksymään että nainen olisi huora jos pukeutuu noihin ylärivin mekkoihin! Alin on joo aika paljastava. Just tollaisia ajattelijoita varten slut-walkit on. Varmasti jossain Tampereen lähiössä kun menee tollainen päällä "baariin" niin se ei sinne sovi. Mutta kun käyttö olisi hieman tasokkaammissa paikoissa. Ei noi maailman ainoat mekot ole, mutta ihan uskomatonta ahdasmielisyyttä joiltain tullut... Maailmassa on eri kulttuureja. Surettaa, että jossain päin noita asuja pidetään merkkinä maksullisesta naisesta. Teillä on ongelma.