Mielipiteitä Lassien suprafill haalareista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Eli olen tässä nyt kovasti pohtinut, että mitkä haalarit ostan pojalle talveksi ja näin eilen cittarissa nuo suprafill haalarit, joissa siis se kumimainen alaosa. Meillä tuo taapero kun rakastaa lätäköitä ja on aina niissä lotraamassa, jos vaan sattuu löytämään pienenkin vesipläntin :D
Eli siis houkuttelee kyllä kovasti, kun niissä tuo alaosa on tuollainen vedenkestävä.. Ja kun toi talvi nyt on kuitenkin taas arvattavasti sellaista vesi/loskakeliä.

Kellään kokemuksia onko ollut hyvä toi haalari? Ja onko miten lämmin? Tiedän, ettei nyt ainakaan kovalla pakkasella käy, mutta meneekö pienellä pakkasella jos vaan pari astetta miinusta? Ja onko miten hyvin kestänyt jne??

loistavia on lassien haalarit!mulla ollu lapsilla ja ikinä ei ole ollu kuteet märkiä mut suosittelisin kyl gtec tai sit normimallista toi mis kurahousukangasta alaosa hajoo helpommin on lämmin mut joskus liiankin lämmin(se kun hiostaa mielestäni jonkin verran)ja sitten taas kovalla pakkasella se kovettuu !mut toisaalta kurahousuosa on helppo vain huuhtasta puhtaaksi loasta. makukysymys mut tosiaan normaalihaalaritki kestä tosi hyvin vettä mielestäni reima ei ole yhtään parempi ...lassieta vain saat halvemmalla ja sit niillä on tosi söpöjä orava/nalle/pupu malleja varsinkin pienille...suosittelen lämpimästi:)

Olen kyllä ajatellut, että ostaisin sen lassien g-techin.. Tuo vaan oli jotenki houkutteleva vaihtoehto =) Tosin mietin kyllä totakin, että kovettuu varmaan pakkasella ja muutenkin, ehkä kannattaa ostaa sellainen joka sitten ihan kunnon pakkasellakin on hyvä..
Toisaalta taas, tiedä sitten tuleeko pahemmin niitä kovia pakkasia ja meillä on jo yksi haalari viime talvelta olemassa, joka kyllä sitten kävisi pakkasella..

Ja vielä kyselen, että onko noi lassien koot miten reiluja? Kun 86 vaatteet tolle pojalle on ihan passelit, mutta toisissa vaatteissa taas se on niin että just menee, mutta ei jää yhtään ylimäärästä varaa.. Että oliskohan se 86 koko ihan ok..? Pituudeltaan on 87,5 cm.

mulla oli esikoisella sellanen missä on se kumi alaosa, tykkäsin mut siinä on se ettei se kestä -20 pakkasta jos sellasia päiviä tulee. nyt mulla ojn molemmille lapsille lassiatec subratec, viime vuonna oli vaan toisella tämä puku ja mun mielestä se on hyvä vaikka pitääki märillä keleillä kurahousut laittaa.

Yhteistyössä