Mielipiteenne minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riitta 39v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riitta 39v

Vieras
Olen 39-vuotias nainen. Minulla on 15 lasta, joista vanhin on 21v ja nuorin 11kk. Olen raskaana ja laskettu aika on helmikuun lopussa. Minulla on jo 5 lastenlasta, sillä 21v poikani on 3v, 2v ja 6kk lasten isä ja 19v tyttärelläni on 6 viikkoa vanhat kaksoset.

Olet 39-vuotias nainen. Sinulla on 15 lasta, joista vanhin on 21v ja nuorin 11kk. Olet raskaana ja laskettu aikasi on helmikuun lopussa. Sinulla on jo 5 lastenlasta, sillä 21v poikasi on 3v, 2v ja 6kk lasten isä ja 19v tyttärelläsi on 6 viikkoa vanhat kaksoset.

Olen 39-vuotias nainen. Minulla on 15 lasta, joista vanhin on 21v ja nuorin 11kk. Olen raskaana ja laskettu aika on helmikuun lopussa. Minulla on jo 5 lastenlasta, sillä 21v poikani on 3v, 2v ja 6kk lasten isä ja 19v tyttärelläni on 6 viikkoa vanhat kaksoset.

No sikäli kuin tuo on totta niin onnittelen sinua, todellista suurperheen äitiä, sydämeni pohjasta! Kyllä tuolla meriitillä kelpaa!! :)

Olet rasittanut maapalloa aivan liikaa :/ Lisäksi sulla ei ole ns. hyvää työpaikkaa ja olet todennäköisesti lesta tai joku muu jeesushörhö. Uskon että olet matala- tai et ollenkaan koulutettu ja elät vähintään 50 % yhteiskunnan rahoilla.

Mulle tulee mieleen että oletkohan lestadiolainen. :ashamed: Ei millään pahalla siis, tuohan kuulostaa oikein hienolta, jos olet itse elämääsi tyytyväinen. Kovasti hurjalta tuntuu että olet vain 7 vuotta vanhempi kuin minä ja kuopukseni on saman ikäinen kuin sinun lapsenlapsesi. :D Varmasti elämäsi on täynnä rakkautta ja lapsia, itse olisin halunnut ison perheen, ehkäpä siksi että olen kavereideni kodeissa tottunut 12-15 lapsen perheisiin, mutta toisin kävi ja lapsia on nyt vain kaksi. :)

Yhteistyössä