mielipiteeni pakkorokotuksista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloin vapaaehtoinen tominta on palstamammojen mielestä ollut r-sana? :D vai eikö se ole vapaaehtoista ollenkaan?
Ketkäs kaikki on palstalla sitä väkisin tunkemista toistellu? :D
 
vierailija
Oma teoriani miksi jotkut näitä pakkopiikityksiä kannattaa on kateus ja pelko. Entä jos. Entä jos siitä sittenkin tulee jotain ja naapurin Raipe ei olekkaan sitä ottanut ja minä menin ja otin. Eihän siihen muuta selitystä voi olla. Halutaan kaikki samaan reikäseen veneeseen.
En vielä kannata pakkorokotuksia, mutta jos kannattaisin, niin syynä olisi todellakin pelko. Pelko siitä, että meillä alettaisiin tanssia näiden tiedevastaisten hörhojen pillin mukaan. Pelko siitä, että minun elämääni rajoitettaisiin koska se olisi ikään kuin helpoin tie. Helpointa sulkea baarit sen sijaan että pakotettaisiin hörhöt ruotuun.

Jos hörhöt antavat minun ja muiden olla rauhassa, niin olkoon rauhassa hörhöjä. Mutta auta armias, jos ei se suunsoitto ja jatkuva mielipidevaikuttaminen esim. tällä palstalla pikkuhiljaa lopu, niin todellakin siirryn kannattamaan pakkorokotuksia. Se taitaa olla ainoa keinoa sulkea näiden (teidän) suut ja mahdollistaa paluu normaaliin.
 
vierailija
En vielä kannata pakkorokotuksia, mutta jos kannattaisin, niin syynä olisi todellakin pelko. Pelko siitä, että meillä alettaisiin tanssia näiden tiedevastaisten hörhojen pillin mukaan. Pelko siitä, että minun elämääni rajoitettaisiin koska se olisi ikään kuin helpoin tie. Helpointa sulkea baarit sen sijaan että pakotettaisiin hörhöt ruotuun.

Jos hörhöt antavat minun ja muiden olla rauhassa, niin olkoon rauhassa hörhöjä. Mutta auta armias, jos ei se suunsoitto ja jatkuva mielipidevaikuttaminen esim. tällä palstalla pikkuhiljaa lopu, niin todellakin siirryn kannattamaan pakkorokotuksia. Se taitaa olla ainoa keinoa sulkea näiden (teidän) suut ja mahdollistaa paluu normaaliin.
Ei se suita varmasti tuki, mutta onpahan opetus. Olen siirtynyt kannattamaan pakkorokotuksia jo päiviä takaperin.
 
vierailija
vierailija
"Sairaanhoidossa on yhä ylimääräistä kuormittumista koronatartuntojen hoidon takia pääkaupunkiseudulla, pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä kertoo tiedotteessaan. Ryhmä suosittelee yli 12-vuotiaiden rokottamattomien toimivan eritysen varovaisesti kaikessa tekemisessään, ja kannustaa jokaista hakeutumaan koronarokotukseen.
– Rokottamattomille suositellaan sellaisten sisätilojen välttämistä, joissa on paljon ihmisiä lähellä toisiaan. Tällaisia sisätiloja ja tilaisuuksia ovat erityisesti anniskeluravintolat, joukkueurheilu ja kontaktilajit, hengelliset kokoontumiset sekä kuorolaulutoiminta tai yhteislaulutilaisuudet. Lisäksi suositellaan välttämään yöpymistä edellyttäviä kursseja, joukkoliikennettä sekä isoja yleisötilaisuuksia, joissa istumapaikkoja ei ole määritelty,"
 
vierailija
Fimean mukaan koronarokotteiden haittavaikutusilmoitukset ovat yleensä koskeneet kuumetta, päänsärkyä, lihaskipua ja väsymystä. Kaikki ovat koronarokotteiden tunnettuja haittavaikutuksia.


Rämetin mukaan Suomessakin paljon puhuttanutta sydänlihastulehdusta ei tutkimuksessa havaittu. Rämet kuitenkin muistuttaa, että on huomattavasti todennäköisempää saada sydänlihastulehdus koronatartunnasta kuin -rokotteesta.
– Kyse on harvinaisesta haittavaikutuksesta, joka on nähty nuorilla miehillä ja pojilla tehosteannoksen jälkeen. Se ei vielä tämänlaajuisessa tutkimuksessa tule välttämättä esille
Rämet muistuttaa.

 
vierailija
Pikkuhiljaa rupee huolestuttaan. Pakototetaanko kaikki samaan veneeseen ennen kuin se uppoaa. Aika hurjaa että kulutin työpäivän eilen miettiessäni miten pärjään ilman palkkaa. Siis töitä samalla tietysti tehdessä! Kun minut, joka pää kainalossakin olen töihin raahautunut, passittomana pihalle laitetaan. Jos lainan saa lyhennysvapaalle ja kulut laittaa minimiin. Paljonko pitää elää visalla kuukaudessa. Tätä pohdin päivän. Montako kuukautta pärjään. Kerkeääkö maailma tulla tolkkuihinsa vai mitä ihmettä täällä tapahtuu. Kauanko vielä menee ennen kuin tää sairas meno loppuu? Miten tällaista edes joutuu kelaan..
 
vierailija
Pikkuhiljaa rupee huolestuttaan. Pakototetaanko kaikki samaan veneeseen ennen kuin se uppoaa. Aika hurjaa että kulutin työpäivän eilen miettiessäni miten pärjään ilman palkkaa. Siis töitä samalla tietysti tehdessä! Kun minut, joka pää kainalossakin olen töihin raahautunut, passittomana pihalle laitetaan. Jos lainan saa lyhennysvapaalle ja kulut laittaa minimiin. Paljonko pitää elää visalla kuukaudessa. Tätä pohdin päivän. Montako kuukautta pärjään. Kerkeääkö maailma tulla tolkkuihinsa vai mitä ihmettä täällä tapahtuu. Kauanko vielä menee ennen kuin tää sairas meno loppuu? Miten tällaista edes joutuu kelaan..
Kai sä saat ansiosidonnaista jos potkut tulee. Ja irtisanomisajan palkan.
 
Pikkuhiljaa rupee huolestuttaan. Pakototetaanko kaikki samaan veneeseen ennen kuin se uppoaa. Aika hurjaa että kulutin työpäivän eilen miettiessäni miten pärjään ilman palkkaa. Siis töitä samalla tietysti tehdessä! Kun minut, joka pää kainalossakin olen töihin raahautunut, passittomana pihalle laitetaan. Jos lainan saa lyhennysvapaalle ja kulut laittaa minimiin. Paljonko pitää elää visalla kuukaudessa. Tätä pohdin päivän. Montako kuukautta pärjään. Kerkeääkö maailma tulla tolkkuihinsa vai mitä ihmettä täällä tapahtuu. Kauanko vielä menee ennen kuin tää sairas meno loppuu? Miten tällaista edes joutuu kelaan..
Olisiko mitään mahdollisuutta alkaa yrittäjäksi?
Oma tupa oma lupa.
 

Yhteistyössä