mielipideitä tarttisin kipeästi.mitä teen??

Erosin reilu 1.5 vuotta sitten.sit tapasin ihanan miehen jonka kans olin jutellut sillon tällön netissä niitä näitä..mut sillon tavattiin ku olin eronnut.tiesin et hän seurustele.mut sit selvis et ne on eroamassa.tunsin heti ekaalla kerralla ku tavaattiin sanainkuvaamattoman yhteyden meijän välillä mikä sit oli molemminpuolista eikä kumpikaan ollut aikaisemmin tuntenut näin..sit selvis et se ex oli tullut just raskaaksi ne oli jo sillon eronneet ku se selvis ja me tapailtiin...tiesin et se palaa yhteen sen exän kanssa sillon ku lapsi syntyy koska hän halus kantaa vastuun..mut me tapailtiin silti..täs on ollut kaikenlaista riitelyä sun muuta ku on niin vahvat tunteet toisiaan kohtaan.monta kertaa yritetty laittaa välit poikkiin mutta siinä onnistumatta..meillä on vaan niin vahva side välillämme.pystytään puhumaan ihan mistä vaan asioista mikä parasta.nyt siitä on jo mennyt yli
vuos.ja se alkaa tuntuu aika rankalta ku ei voi täysillä näyttää tunteita eikä voiolla sen ihmisen
kanssa.kysymys kuuluukin et jaksanko vielä odottaa häntä?ite uskon siihen juttuun ja uskon näihin tunteisiin..mut en tiiä jaksanko enää kauan...mut en vaan pysty jatkaa eteenpäin koska sydän kuuluu hänelle..kaikki mielipiteet on tervettulleita :)

--------------------------------------------------------------------------------
 
Oma mielipiteeni on että maailmassa on miehiä. Miksi jäisit odottamaan miestä ketä kantaa vastuun lapsestaan mikä on mun mielestä hienoa, kun tuolla on satoja sinkku miehiä vapaana. Sulta voi mennä joku sellanen ohi ketä ois sulle se oikea. Eli tiivistelmä: anna miehen kantaa hyvänä miehenä vastuunsa ja yritä sä kattella sinkkuja :)
 

Yhteistyössä