Mielipide vaunujen hinnasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Auts... Toi pyytää 149e ja korotus 1e, eli kaiketi 150e sit jos sillä ne Huutiksesta voittais.

En kyllä ikinä maksaisi noista noin paljoa. Tuo 75 euroakin on mun mielestä vähän liikaa. Mä maksaisin varmaan korkeintaan 50 e.
Noi kuvat on otettu huhtikuussa eli tovin onkin noita myyny... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohtori Lecter:
Noin vanhoista en kyllä maksaisi juuri mitään. Uusia hyviä vaunuja saa kolmellasadalla eurolla joten tuo 150? tuntuu täysin järjettömältä summalta
En voi millää laittaa ns. kakkosvaunuihin edes sitä kolmeasataa, kun oon ostanu uudet Emmaljungan tuplat ja sairaalalaskuihinkin menee n. 400e.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Varmaan aika samaa kaliiperiä kun meijän ja mä maksoin 75? kirpparilla.
Auts... Toi pyytää 149e ja korotus 1e, eli kaiketi 150e sit jos sillä ne Huutiksesta voittais.
En kyllä maksais niin paljon.
85e korkeintaan.
Jos vaikka tarjoais 80+Matkis...
Niin no sillai vois. :)
 
Miili
Noihan on ihan hirveen vanhat pyöristä ja kuosista päätellen. Tosin hyväkuntosilta kuvassa näyttävät. Jos ois ihan pakko käytetyt ostaa ja toi pikkukuvio edes jotenki miellyttäis niin ehkä 30 maksaisin. Kysele puskaradion kautta vaunuja, jos ei oo hirveen tarkkaa miltä näyttävät eikä hirveen kiire niin veikkaan että vastaavat saat melkein ilmaseks. jostain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tohtori Lecter:
Noin vanhoista en kyllä maksaisi juuri mitään. Uusia hyviä vaunuja saa kolmellasadalla eurolla joten tuo 150? tuntuu täysin järjettömältä summalta
En voi millää laittaa ns. kakkosvaunuihin edes sitä kolmeasataa, kun oon ostanu uudet Emmaljungan tuplat ja sairaalalaskuihinkin menee n. 400e.. :/
Meinasinkin lähinnä sitä että näitä muutaman vuoden vanhoja kolmensadan euron vaunuja saa huomattavasti halvemmalla kuin mitä nuo ikivanhoilta näyttävät ovat.

Ei matkarattaat kävisi kakkosvanunuiksi? ne eivät maksa paljoa edes uutena.
 

Yhteistyössä