Mielipide tarjoiluasiaan! Lapsen synttärikattaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanokaas

Vieras
Mikä näistä on paras vaihtoehto mielestäsi 2-vuotiaan synttäreille?

Kakkuna on muumiaiheinen kakku. Muutakin muumiaihetta saattaa tulla, esim. niitä pikkukeksejä kaupasta joissa muumien hahmoja. Entäs kattaus?

Laitanko ihan tavalliset juhlalliset arabian valkoiset kahvikupit ja asetit sekä kahvilautaset?

Meillä muumimukeja kaapissa noin 20 kpl mutta lautasia ei ole. Niiden kaveriksi tulis ne arabian valkoiset asetit? Mutta onko liaan arkinen???

Vai sitten muumiset kertakäyttöastiat?? Tuo ei ehkä siitä paras että suurin osa vieraista kuitenkin ihan aikuisia.

Ja kyllä, tää on vaikea asia :D Miten itse laittaisit?

Sinulle on lapsen 2-vuotissynttärit=vaikka jotkut 50 v juhlat.

Minusta muumimukit ja valkoiset asetit käyvät erinomaisesti teemaan. Kertikset vasta halvan vaikutelman tekevätkin, eivät ole koskaan juhlavia.

Lapsille laittasin kertakäyttömukit ym. Niis on kiva ku mehukupis on kansi.

Aikusille passaa hyvin muumimukit ja vaik valkoset lautaset.Ni ja kait niit voi lapsillekki laittaa...

[QUOTE="a p";22979219]En aivan ymmärtänyt tuota ensimmäistä lausettasi, voitko tarkentaa?[/QUOTE]

Tarkoitin sitä että ihanko oikeasti mietit että onko joku riittävän juhlavaa 2-vuotissynttäreille? Eikös nuo ole yleensä sellaisia suht rentoja tilaisuuksia, joissa ei välitetä siitä että onko servetti nyt viimeisen päälle laitettuna kupin korvaan. Siis tuttavien ja sukulaisten rento tilaisuus, eikös vaan?

Kyllä meillä yleensä katetaan kahvikupit ja asetit samaa sarjaa, mutta voisin hyvin kuvitella pistäväni pöytään muumimukit, jos sellaisia olisi riittävä määrä ja se sopisi teemaan.

Tarkoitin sitä että ihanko oikeasti mietit että onko joku riittävän juhlavaa 2-vuotissynttäreille? Eikös nuo ole yleensä sellaisia suht rentoja tilaisuuksia, joissa ei välitetä siitä että onko servetti nyt viimeisen päälle laitettuna kupin korvaan. Siis tuttavien ja sukulaisten rento tilaisuus, eikös vaan?

Kyllä meillä yleensä katetaan kahvikupit ja asetit samaa sarjaa, mutta voisin hyvin kuvitella pistäväni pöytään muumimukit, jos sellaisia olisi riittävä määrä ja se sopisi teemaan.

:) meillä juhlat on juhlat, oli kyse sitten aikuisen synttärikahveista taikak alspen.. eli kertakäyttöastiat on ihan pois suljettuja.

mutta AP:n kysymykseen, ne muumimuksit voisivat sopia teemaan hyvin mutta "juhlavampi" kattaus tulee jos pistät ne valkoiset, sitten vaikka muumi kahviservetit niihin :)

Meillä on myös pian 2-vuotis synttärit, ja koska ne on lapsen synttärit, teen kattauksesta hauskan ja myös Muumi-teemaan sopivan. Miten? No en ole ihan varma vielä :D

Muutenkaan en tahdo, että meillä missään juhlissa pönötetään tai vahdataan, onko kaikki astiat samaa sarjaa. Kattauksella on iso merkitys, mutta niin on silläkin ketä juhlitaan. Sinuna ap laittaisin niitä muumimukeja, niihin sopii hyvin valkoiset Arabiat. Väriä saat koristeilla, kukilla ja servieteillä.

Muumimukit tietysti. Mä pistäisin vielä lisää muumia jotenkin, vaikka ilmapalloja, muumihahmoja piileskelemään tajoilujen sekaan, ulko-oveen muumi toivottamaan tervetulleeksi jne. Mutta mä oonki vähän liiankin innoissani teemoista. atjuun kyllä et joidenkin mielestä teemat on mauttomia, musta ne vaan on tosi hauskoja ja saa mennä vähän överiksikin kun on lasten juhlista kyse.

Ihan vaan tiedoksi nimimerkille "huom harmaana". Meillä kaikki juhlat on juhlia. Ja tykkään itse laittaa juhlista juhlavat joten mikä ongelma se sinulle on :O

Kiitos kaikille muille vastanneille :) Osaatteko sanoa jotain nettisivua, jossa olis myynnissä kaikkea koristeita yms. servettejä teemoilla, ja nimenomaan tää muumi teema? :) Mietin vielä noiden muumimukien ja arabian valkosten mukien välillä :) Muumimukit olis kyllä siitä ihanat, että tykkään ainakin itse niistä, tyttö tykkää muumeista ja kyllähän nekin on juhlavat, kun laittaa tosiaan jotkut kauniit servetit :)

[QUOTE="a p";22979320]Ihan vaan tiedoksi nimimerkille "huom harmaana". Meillä kaikki juhlat on juhlia. Ja tykkään itse laittaa juhlista juhlavat joten mikä ongelma se sinulle on :O

Kiitos kaikille muille vastanneille :) Osaatteko sanoa jotain nettisivua, jossa olis myynnissä kaikkea koristeita yms. servettejä teemoilla, ja nimenomaan tää muumi teema? :) Mietin vielä noiden muumimukien ja arabian valkosten mukien välillä :) Muumimukit olis kyllä siitä ihanat, että tykkään ainakin itse niistä, tyttö tykkää muumeista ja kyllähän nekin on juhlavat, kun laittaa tosiaan jotkut kauniit servetit :)[/QUOTE]

Meilläkin juhlat on aina juhlia. :) Meillä juhlat eivät ole yhtä kuin jäykkä pönötys, vaikka juotaisiinkin kunnollisista kahvikupeista. Kumma, että jotkut tuntuvat näin ajattelevan... :whistle:

No joo, mutta ap: minusta teemaan sopii hyvin ne Muumi-mukit, vaikka itse kyllä varmaan laittaisin joka tapauksessa synttäreille kahvikupit. Mukit ovat jotenkin arkiset juhliin. Kertsit eivät kuulu aikuisten eikä mielellään lastenkaan juhliin, pihajuhliin korkeintaan.

Yhteistyössä