Mielikuva miehestä, joka kuuntelee Yötä, Juha Tapiota ja Teleksiä?

Voit kertoa näiden musiikkimieltymysten perusteella oman mielikuvasi hänestä. Tämä henkilö on minulle tärkeä ja sen takia kiinnostaisi tietää teidän mielikuvianne hänestä :heart:

mää
Tavallinen suomalainen rehellinen perusmies. Ehkä maalta kotoisin. Ei kovin korkeasti koulutettu, perusduunari. Voi olla parikymppinenkin, mutta tod. näk. jo aikuinen mies.

Alkuperäinen kirjoittaja kaulinkädessä:
jos kuuntelee nykyistä yön humppatuotantoa ja tapioo sekä jotain teleksiä niin aika ilmeisesti tossunalla viihtyvältä miekkoselta vaikuttaa.
Yöstä ja humpasta enkä teleksistä osaa sanoa mitään, mutta muuten kyse oikeastaan voisikin olla aivan päinvastaisesta. Yhtä hyvin voi olla kyse varsin itsenäisestä ja terveitsetuntoisesta kaverista, jota muiden mielipiteet eivät juuri hetkauta.

Ja eiväthän nuo edes välttämättä POISSULJE rankempienkin juttujen fanittamista ym.

>> tarkoitan mm. sitäkin että saattaa yhtä hyvin vain osoittaa juuri laaja-alaisuuttakin, joka parhaimmaasa tapauksessa heijastuu yleisemminkin ajatteluun.

Mimmuliini
Yö ei mun mielestä kuulu mitenkään teleksin tai Juha Tapion rinnalle.... mutta noin kysymykseen vastatakseni en ajattelis yhtään mitään,jokasella on oma musiikkimakunsa ja makuasioista ei voi kiistellä. Varmaan herkkä ihminen kyseessä siis herkkä,ei heikko tai nössö. Tunteellinen.

Olenpa sekava...

July
Kiitos vastauksistanne!
No joo, tämä mies on 43v, KALAT (aika tyypillinen kalat-mies), herkkä, intuitiivinen...työskentelee mielenterveysalalla. Ja tosiaankin, vaikuttaa olevan vaimonsa tossun alla;)

oma maa mansikka...
no meillä on molemmilla aika laaja musiikkimaku..
mieheni kuuntelee ironmaidenia,diabloa,elvistä,offspringiä,metallicaa, yötä, junnu vainioo,nightwishiä,sentencediä ym. ym.. en tiiä et kirjoitinko kaikki oikein, sori...
ja tyyllillisesti mies on sellainen rokahtava,motoristi. eli aika sekalainen toi on mutta mulle niin rakas.

Alkuperäinen kirjoittaja july:
Voit kertoa näiden musiikkimieltymysten perusteella oman mielikuvasi hänestä. Tämä henkilö on minulle tärkeä ja sen takia kiinnostaisi tietää teidän mielikuvianne hänestä :heart:
Tällainen mies on iltaromantikko, kaipaa jotain suurta ja romanttisa... tahtoo kulkea tasaista reittiä, ei halua tempperamenttistä naista itselleen. Uskoo elämän kauneutuun ja pieniin asioihin, jotka tuovat iloa. On kiltti, ja tulee toimeen ihmisten kanssa hyvin.

Yhteistyössä