mielialalääkkeet vs. uskoon tulo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pimpula

Vieras
Hei kertokaa mulle kun en tajua, että miten ne mieliala lääkkeet oikein vaikuttaa? Olen niitä ihmisiä, jotka jo lapsena ovat kyseenalaistaneet elämän mielekkyyden. Nyt olo on masentunut mm. työelämän mielivaltaisuuden takia ja olen harkinnut mielialalääkkeiden aloittamista. Mutta miten ne vaikuttaa? Tuleeko samanlainen olo kuin uskoon tullessa, kyllä jeesus auttaa ja hoitaa hommat mun puolesta? Vai ajatteleeko vaan että ai paska tota pomoa, onpa se kaamee mutta enpä välitä enää ha-ha-ha? Vai jatkuuko sama stressi ja masennus, koska ne ovat todellisia?

Mulla ne auttoi etten ollut niin herkkähipiäinen, en itkenyt niin herkästi enkä pahoittanut mieltäni niin helposti. Tunteet tuli tasaisempina, asioita pystyi miettimään muutenkin kuin tunteiden kautta. tuntui tosi helpottavalle.

tota,ei se Jeesus hoida hommia sun puolesta jos uskoon tuut.se auttaa kyllä jaksamaan ja tekemään valintoja mutta kyllä sä ihan ite joudut kaikki tehdä.Ei Jeesus oo mikään automaatti että ku tuut uskoon niin saat vaan maata ja odottaa että kaikki asiat järjestyy ihan itsellään.Eikä Jeesus oo mikään automaatti josta voi tilata just mitä haluaa.Hän antaa sen mikä sulle on parhaaksi.

No tota noin ei mulla ainakaan oo olo "kyllä Jeesus hoitaa hommat mun puolesta" vaikka uskos olenkin. joo kyl usko auttaa jaksamaan,mut kyllä mullaki on välillä masis olo eikä millään jaksas tätä väsymystä ja raskasta elämänvaihetta enään,mut pakko! mielialat vaihtelee niinku hullulla,mut järki tuntus edelleen päässä olevan,en tiedä onko uskosta apua tähän jaksamiseen...jaksan ku on PAKKO ja kaikki ei tunnukkaan aina niin vaikealta...blääh!

Kannattaa kokeilla niitä mielialalääkkeitä. Jeesus ei asiaan liity, jos sinulla on niin syviä ongelmia, että olet lapsesta asti ollut masentunut.

Voin suositella sulle molempia, mielialalääkkeitä, sekä Jeesusta. Voisit myös hyötyä keskusteluavusta tai terapiasta myös.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
tota,ei se Jeesus hoida hommia sun puolesta jos uskoon tuut.se auttaa kyllä jaksamaan ja tekemään valintoja mutta kyllä sä ihan ite joudut kaikki tehdä.Ei Jeesus oo mikään automaatti että ku tuut uskoon niin saat vaan maata ja odottaa että kaikki asiat järjestyy ihan itsellään.Eikä Jeesus oo mikään automaatti josta voi tilata just mitä haluaa.Hän antaa sen mikä sulle on parhaaksi.

Juu ei taatusti hoida hommia mun puolesta koska en usko. Mutta eikös noista lääkkeistä tule sama fiilis?

Alkuperäinen kirjoittaja Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:

Juu ei taatusti hoida hommia mun puolesta koska en usko. Mutta eikös noista lääkkeistä tule sama fiilis?

No kokeile?

Silläpä nykyään noita mieliala lääkkeitä on niin paljon ku ihmiset ei usko Jumalaan! Ei noi lääkkeet korvaa sitä tyhjyyden tunnetta mitä Jeesus tuo sydämeen! usko vs. lääkkeet ei kyl ees oo mitenkään sama asia,täysin eri jutut,mutta uskallan sanoa tämän JOS maailmas olis kaikki uskovaisia,ei varmaan niin paljon olis masennusta eikä lääkkeillä täytetä sitä tyhjiöö ja huonoa oloa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silläpä nykyään noita mieliala lääkkeitä on niin paljon ku ihmiset ei usko Jumalaan! Ei noi lääkkeet korvaa sitä tyhjyyden tunnetta mitä Jeesus tuo sydämeen! usko vs. lääkkeet ei kyl ees oo mitenkään sama asia,täysin eri jutut,mutta uskallan sanoa tämän JOS maailmas olis kaikki uskovaisia,ei varmaan niin paljon olis masennusta eikä lääkkeillä täytetä sitä tyhjiöö ja huonoa oloa

No eipä toikaan nyt välttämättä ihan noin ole.

Jotkut vain on masentuneita -jopa uskovaiset-. Mielialalääkkeet voivat olla monesti ihan paikallaan -uskoi tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä sekä uskovilla että ei-uskovilla tasapuolisesti on masennusta ym mielenterveysongelmia.

Yhteistyössä