Mielialalääkkeet ja särkylääkkeet!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä särkylääkettä saa käyttää mielialalääkkeiden kanssa?
Kysyin apteekista ja panadol sallitaan ja tulehduskipulääke saattaa aiheuttaa sisäistä verenvuotoa...
Mitä muuta särkylääkettä on turvallista käyttää, kun panado lei kaikkeen tehoa.

Parasetamol on turvallisin ja siitäkin sitten pitää ne annostusohjeet lukea. Jotain tulehduskipulääkettä voi satunnaisesti ottaa. Jos on kipuja, joihin ei käsikauppalääkkeet auta niin sitten lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikä;28106002:
No siis kyllähän se niin on, ettei kannata luottaa apteekista saatuihin tietoihin turvallisesta lääkityksestä. Palstalta saatuun tieto on tietenkin luotettavampaa!!

tarkoitin vaan sitä, että onko jollain tiedossa mitä saa käyttää kun tulehduskipoulääkkeitä ei..

Jaa-a, kuule, kun mä syön Sertralin 50mg jo monetta vuotta, ja samoin reseptivahvuista Ketomexia. Eikä kummankaan selosteissa, apteekissa eikä lääkärissä oo sanottu ettei sais.

Mulle lääkäri sanoi että vatsahaavan riski kasvaa rajusti yhteiskäytössä. Joudun kuitenkin käyttämään buranaa ja masennuslääkettä, koska pelkkä täsmälääke ei auta migreeniin. Panadolille olen allerginen.

myös soitto apteekkiin epäselvissä tapauksissa voi olla paikallaan,, lääkäriin en ehkä aina luottais noissa,,, joskus lääkäri määräsi nimittäin lapselleni lääkettä jota ei vuosiin enää edes oltu valmistettu =D

Mä oon ainakin surutta käyttänyt kaikenlaisia särkylääkkeitä tämän 10 vuoden aikana kun olen masennuslääkettä syönyt. Ei oo kukaan sanonut koskaan etteikö jotain sais käyttää. Ibuprofeiinihan voi muutenki aiheuttaa sisäistä verenvuotoa ja siks sitä ei saa käyttää esim. verenohennuslääkkeiden kans tai raskaana ollessa.

Yhteistyössä