mieli muualle....

• Viestiketjun aloittaja tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti
tympääntynyt
mieleni tekisi niin sanotusti vierasta miestä! en kestä enää tätä seksitöntä pa**aa. äijä ryyppää kerran pari kuussa molemmat päivät viikonlopusta ja minä istun kotona lapsen kanssa. rumaa myöntää mutta kaipaan sitä että joku pitää kiinni ja oikeasti haluaa minua. :headwall: :headwall:

Dana
Ihan ymmärrettävää. Oletko yrittänyt puhua asiasta miehesi kanssa? Se tietysti on alku. Jos isket vieraan miehen, niin saat varmaan läheisyyttä yhdeksi yöksi, mutta todennäköisesti olosi on turhautunut jälkikäteen, koska hellyys ei ole jatkuvaa. Silloin on helppo ajautua pettämiskierteeseen kun etsii hellyyttä ja hyväksyntää.

Yritä ensin saada miehesi kuuntelemaan, eikös joo? :)

tympääntynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 14:24 Dana kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Oletko yrittänyt puhua asiasta miehesi kanssa? Se tietysti on alku. Jos isket vieraan miehen, niin saat varmaan läheisyyttä yhdeksi yöksi, mutta todennäköisesti olosi on turhautunut jälkikäteen, koska hellyys ei ole jatkuvaa. Silloin on helppo ajautua pettämiskierteeseen kun etsii hellyyttä ja hyväksyntää.

Yritä ensin saada miehesi kuuntelemaan, eikös joo? :)
kyllä tässä on yritetty puhua mutta sen mielestä kaikki on ihan hyvin. :'( sitä ei vaan huvita tai sitten on niiiiiiin väsynyt että...

Dana
Siinä tapauksessa kysyisin suoraan, mitä hän tuumaa ajatuksesta, että hankkisit seksiseuraa (vaikket olisi tosissasi), jos kerran hän ei ole valmis ja halukas tyydyttämään kaikkia henkisiä ja fyysisiä tarpeitasi. Tämä ajatus saattaisi saada hänet "heräämään" siihen tosiasiaan, että olet nainen, jolla on tarpeita saada miehistä läheisyyttä. Sano hänelle, että rakastat häntä ja tahdot viettää elämäsi hänen kanssaan, mutta jos hän ei tarvitse ja halua fyysistä läheisyyttä niin paljon kuin sinä, voisitko saada mahdollisuuden siihen muualla.

Tämä siis vain ajatuksena eikä tarkoita, että toteuttaisit sen. Mutta se saattaisi ajatuksena säpsähdyttää miestäsi miettimään, miksi tunnet noin voimakkaasti ja mitä hän ei suhteessanne suo sinulle tarpeeksi, että tuntisit itsesi onnelliseksi! :heart:

Seini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 14:12 tympääntynyt kirjoitti:
mieleni tekisi niin sanotusti vierasta miestä! en kestä enää tätä seksitöntä pa**aa. äijä ryyppää kerran pari kuussa molemmat päivät viikonlopusta ja minä istun kotona lapsen kanssa. rumaa myöntää mutta kaipaan sitä että joku pitää kiinni ja oikeasti haluaa minua. :headwall: :headwall:
Jos ei keskustelu auta eikä muutosta tule, mieti kannattaako sun olla suhteessa mihin et oel tyytyväinen ja siten haikailla muita miehiä.. Vapaana naisenahan sulla on sitten valinnanvaraa =)

Dana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 14:40 Seini kirjoitti:
\
Jos ei keskustelu auta eikä muutosta tule, mieti kannattaako sun olla suhteessa mihin et oel tyytyväinen ja siten haikailla muita miehiä.. Vapaana naisenahan sulla on sitten valinnanvaraa =)
Yksi vaihtoehto kyllä, mutta jos parisuhde muutoin on hyvä, niin ei sitä heti kannata roskikseen heittää, vaan yrittää selvittää ongelmat. Nykyaikana erotaan niin turhien asioiden takia, koska eroaminen on helppoa, eikä eronnutta (naista varsinkaan) enää katsota pitkin nenänvartta, että "tuossa täytyy olla jotain vikaa, kun ei saanut pidettyä miestä/vaimoa). Parisuhde on kuitenkin yhteinen yritys ja mikään yritys ei kukoista ilman työtä.

Seimi taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 14:44 Dana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2004 klo 14:40 Seini kirjoitti:
\
Yksi vaihtoehto kyllä, mutta jos parisuhde muutoin on hyvä, niin ei sitä heti kannata roskikseen heittää, vaan yrittää selvittää ongelmat. Nykyaikana erotaan niin turhien asioiden takia, koska eroaminen on helppoa, eikä eronnutta (naista varsinkaan) enää katsota pitkin nenänvartta, että "tuossa täytyy olla jotain vikaa, kun ei saanut pidettyä miestä/vaimoa). Parisuhde on kuitenkin yhteinen yritys ja mikään yritys ei kukoista ilman työtä.
Olen ihan samaa mieltä! En tarkoittanutkaan että heti tulisi luovuttaa ja heittää suhde ns. roskikseen. Kun ei tiedä kuinka kauan tuota ap:n tilannetta on jatkunut ja kun he kerran asiasta ovat keskustelleet eikä muutosta ole tapahtunut.. kute sanoit parisuhde on yhteinen juttu, siihen tarvitaan MOLEMPIEN panosta. Eihän siitä muuten mitään tule.
Tottakai kannattaa taistella parisuhteen eteen mutta jos toinen on tyytymätön eikä keskustelun ja yritystenkään jälkeen muutosta parempaan tapahdu, kannattaako tuhlata elämäänsä huonoon parisuhteeseen?

eva
Miks se miehesi juo? Oletko kysynyt ja saanut vastausta?
Onko hän masentunut ja tarvitsisi ammattiapua? Mitä miehesi tuumii siitä jos ehdotat hänelle perheneuvolaan lähtemistä ja siellä juomisesta ym. ongelmista puhumista? Onko hän taipuvainen syyttelemään sinua ongelmistaan? Entäs suhde lapseen, miten hän osallistuu hänen hoitoonsa ja ylipäänsä on hän henkisesti läsnä lapsensa elämässä?
Tuollaisesta juomisesta on lyhyt matka alkoholismiin ym. seurauksiin.
Olen sen itse kokenut/nähnyt läheiseni elämässä.
Sinuna en katselisi juomista ym. pidempään vaan hakisin apua esim. perheneuvolasta. Kyseessähän on sinun, lapsesi ja myös miehesi tulevaisuus.

Yhteistyössä