Mielettömiä löytöjä!

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Olin lastentarvikekirpparilla ja tein ihania löytöjä. Ainut mitä tarvitsin niin oli 3v tytölle ns. hienostelutakki talveksi. Niitä löytyi lopulta kaksi, koska ostin ensin yhden ja sitten törmäsin toiseen vielä ihanempaan. Hinnaksi tuli yhteensä 11 euroa eli eipä paha kun huutonetistä olen koittanut ostaa niin hinnat on heti 25-30 euroa vastaavissa takeissa.

Lisäksi löytyi molemmille tytöille mekkoja ja housuja ja vaikka mitä muuta olisi ollut, mutta kun ei mahdu minnekään. Ennestäänkin pirusti vaatetta, mutta jotain oli pakko silti hamstrata. Ainut harmi ettei 5v pojalle löytynyt tällä kertaa mitään, mutta onneksi pojalla onkaappi piukassa jo. :D

Noista takeista olen nyt vaan niin onnellinen. Ja niin on tyttö itsekin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Pojille on muuten tosi vaikee löytää kirppiksiltä mitään kivaa.......kulahtaneita törkeen kalliita spiderman collareita vaan tarjolla :|

tää on niin totta!! pojat on sellasia rymy roopeja, ettei varmaan jää sellasia vaatteita että kehtais eteenpäin laittaa.. :/

Itse kans huomannut, että kun pojalle pitää alkaa ostaa koon 98 cm vaatteita ja siitä ylöspäin, niin huonosti on tarjolla. Tuntuu, että koosta 92 cm on suora hyppäys johonkin 150 cm.

Pojille on muuten tosi vaikee löytää kirppiksiltä mitään kivaa.......kulahtaneita törkeen kalliita spiderman collareita vaan tarjolla :|

Mulla on neljä poikaa ja kyllä mä olen niille kirpparilta löytäny yhtä sun toista. Mä kun olen sellanen kirppisfriikki, en viihdy yhtään vaatekaupoissa. Tietty se on aina tuuripeliä, mitä millonki löytää vai löytääkö mitään.

vein itse todella hyväkuntoisia pojan housuja kirppikselle ja kaikki vietiin käsistä. Poikien vaatteet meni kuin kuumille kiville. Nyt olen päättänytkin myydä kaikki pojan vaatteet, koska menevät noin hyvin kaupaksi. Meidän pojalla kun vaatteet ei mene miksikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
vein itse todella hyväkuntoisia pojan housuja kirppikselle ja kaikki vietiin käsistä. Poikien vaatteet meni kuin kuumille kiville. Nyt olen päättänytkin myydä kaikki pojan vaatteet, koska menevät noin hyvin kaupaksi. Meidän pojalla kun vaatteet ei mene miksikään.

Nakunako sun poika sit hiippailee :laugh: .....okei juu sori....oli vaan ihan pakko :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Nakunako sun poika sit hiippailee :laugh: .....okei juu sori....oli vaan ihan pakko :D

joo. uimahousut säästän :kieh: olkoot niillä koko talven.

Mies löysi Myyrä-käsinuken, sellaisen ison, pojan kanssa kirpparilta eurolla. Lapussa luki "pingviini-lelu" tai vastaavaa. Se oli löytö se. Arvatkaa onko meidän pieni Myyrä-fani fanitellut mokomaa onnessaan.

Yhteistyössä