Mielettömän ihanan värinen POP:n talvihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hui

Vieras
Jostain nettisivuilta pomppas silmään ens talven haalari. Väriltään oli kirkkaankeltainen, aivan ihana. Mutta tuskin kannattaa tota väriä ostaa tänne etelä-suomeen, talvisin niin vähän lunta ni puku pitäs pestä monta kertaa viikossa. Muuten ton värin ostasin heti, vaikka mulla poika.
Millasia noi pop:in ulkoiluvaatteet ovat muuten? Viime talvena oli Ticketin ja edelllisenä Reimatec. Ticketistä tykkäsin, mutta mulla kuumaverinen poika, joten sitä ei voi käyttää kuin alle -10 asteen pakkasilla, poika muuten aivan hiestä märkä.
Nyt on ekaa kertaa ostettu POP:n välikausihaalari täks syksyks, saa nähdä millanen on käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Jostain nettisivuilta pomppas silmään ens talven haalari. Väriltään oli kirkkaankeltainen, aivan ihana. Mutta tuskin kannattaa tota väriä ostaa tänne etelä-suomeen, talvisin niin vähän lunta ni puku pitäs pestä monta kertaa viikossa. Muuten ton värin ostasin heti, vaikka mulla poika.
Millasia noi pop:in ulkoiluvaatteet ovat muuten? Viime talvena oli Ticketin ja edelllisenä Reimatec. Ticketistä tykkäsin, mutta mulla kuumaverinen poika, joten sitä ei voi käyttää kuin alle -10 asteen pakkasilla, poika muuten aivan hiestä märkä.
Nyt on ekaa kertaa ostettu POP:n välikausihaalari täks syksyks, saa nähdä millanen on käytössä.

löytyy kuva sivuilta www.minityyli.fi

No minusta vain se kirkkaankeltainen olisi sopiva meidän pojalle (tai oranssiruutu). Keltaisen fleecen ostinkin jo kesäalesta popista.

Kehuttuhan POP on, mutta täytyy sanoa että mua häiritsee että he eivät kerro MITÄ käytännössä tarkoittaa se vedenkesto. Haarukkahan on laaja muissa merkeissä kun puhutaan vedenpitävistä vaatteista (3000-10000 mm vesipilari). Myyjä ei voinut sanoa ollaanko alapäässä vai yläpäässä. No kuulemma pienessä kaatosateessa kestää, mutta kuravaate se ei ole. Eli voiko luottaa että puku ei päästä läpi, jos ollaan retkellä koko päivän ja sataa reippaasti? En saanut siihen vastausta. Hinnaltaa POP kuitenkin on ihan kalleimpia pukuja, en minä 3000 vesipilarin vaatteesta sellaisia maksaisi.

Eikös se oranssiruutu ole välikausihaalari? Mä oon ainakin käsittänyt, että vihreät, oranssit, oranssiruutuiset, ruskearuutuiset ja jotain vielä on välikausihaalareita, joissa on irroitettava vuori. En oo kyllä varma asiasta. Tietääks joku paremmin mitkä värit on talveen ja mitkä välikauteen?

[QUOTE="jenna";21903979]Eikös se oranssiruutu ole välikausihaalari? Mä oon ainakin käsittänyt, että vihreät, oranssit, oranssiruutuiset, ruskearuutuiset ja jotain vielä on välikausihaalareita, joissa on irroitettava vuori. En oo kyllä varma asiasta. Tietääks joku paremmin mitkä värit on talveen ja mitkä välikauteen?[/QUOTE]

joo, oranssiruutu on ainakin välikauteen. Tuolla popissa missä kävin oli somistus vielä kesken ja violetti/keltainen ja joku muu väri oli selvästi toppaa.

WINTER JACKET CHILD - Outerwear - Polarn O. Pyret (Punainen ja musta näyttävät olevan ne muut värit)

Täällä yksi popin talvihaalarilaatuun pettynyt. Ei tosiaan kunnon vesisadetta tai loskakeliä kestänyt ja täällä eteläisessä suomessa kun talvet on yleensä aika märkiä. Pilareista 5000 kestää oikeasti vettä. 3000 riittää aikuiselle, joka ei kuitenkaan kaatosateessa istu vesilätäkössä.

Tää on joteskin aivan ihanan värinen vaikka ei haalari olekaan.
7310017935909.jpg

[QUOTE="jenna";21904142]Keltainen on tosi pirteä väri ainakin noin kuvissa, mutta olis se varmaan aika likainenkin sitten aina eikä enää niin pirteä enää sitten.[/QUOTE]

Pesukone on olemassa :D Ei popilla kuitenkaan ole alaosia keltaisena.

Kuopion pop:ssa ei ainakaan vielä talvihaalarit olleet tulleet, ne ruutukuosiset välikausihaalarit kylläkin, joissa irrotettava fleecevuori.

Tuosta popin haalareiden laadusta on vain ja ainoastaan positiivista kokemusta ja meillä ollut 1 tavallinen välikausihaalari, 1 irrotettavalla fleesevuorella oleva, 1 toppahaalari, 1 kaksiosainen toppapuku sekä 1 kaksiosainen välikausipuku. Koskaan ei ole päästänyt vettä läpi ja kuravaatteita ei ole meillä ollut käytössä kotona eikä päiväkodissa. Ja meillä kahlataan polvia myöten kuralammikoissa :) Kuopion pop:n omistaja/myyjä ainakin ihan kertoi, että kaikissa välikausi sekä toppapuvuissa on vesipilariarvo 10 000.

Itse meinaan nimenomaan tuon keltaisen toppahaalarin ostaa, mahdollisesti kaksiosaisenkin toppapuvun lisäksi.

Katselin tuota takkia tänään Lahden Popissa, ihana väri. Laadusta ei myyjä osannut sanoa mitään muuta kuin että oi tämä on paras! Juu kiitti. Talvivaatteet ei vielä olleet siellä. En osta kyllä Poppia, jonkun muun.

Meillä on keltainen Rukan talvihaalari, jossa tummansiniset "polvipaikat", ja tehostevärinä muutenkin tummansininen.Ostin sen aikanaan pojallemme n.5-vuotiaana, ja nyt kuopuspoika kun on kohta 5v, saa sen käyttööbnsä..Puku pysynyt tosi hyvänä, ja aivan mahtava väri, kun on niin raikas ja kirkas ja iloinen:O)

En voi uskoa että jollain on valitettavaa POPin puvuista!
Minusta aivan parhaimpia (ja testattuna myös reimatecit,ticketit,remut,jonathanit,ym.ym))
KYLLÄ POPIN TALVIPUKU PITÄÄ VETTÄ, TODELLAKIN!! Se joka sanoi että ei kestänyt loskaa, oletko pessyt puvun oikein?? Kyllä se pilariarvo on varmasti siellä 10 000pintaan. Ja toisaalta, jos on ihan loskakeli eli nollassa, niin en edes talvipukua laittaisi vaan välikausipuvun fleecen kanssa! POpin välikausihousut esim kestävät ja todellakin pitävät vettä. kannattaa valita oikea puku oikealle kelille! Nollakelille paras varmaan esim. ticketin fleecevuorattu kura-asu tai muu sellainen!

talvihan oli tosi luminen ehkä ensi talvi on myös.meillä oli vaaleanpunainen talvihaalari eikä tarvinnu kertaakaan pestä sen takia että olisi ollut kurainen.asutaan siis hki:ssä.toisaalta eihän sitä ens talvesta vielä mitään tiedä.eikö kukaan sammakkomies ole ennustellut mitään?

Uusimmat

Yhteistyössä