Mielestäsi paras nettiselain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti Chrome.

En tiedä mikä on "paras", ihan sama mulle. Mutta iPadissa käytän Safaria ja läppärillä Internet Exploreria.

PS. Että muuten vihaan yli kaiken sellasia ihmisiä jotka alkaa vääntää siitä mitä selainta joku käyttää. Hirvee päteminen aina jos joku sattuu kuulemaan että käytän Exploreria. Sehän on maailman huonoin selain ja täynnä viiruksia jne jne jne. Ihan sama, mulle se käy hyvin. ÄRRHH! Anteeksi valitus mutta mulla alkaa niin kiehumaan aina ne selain-keskustelut. :)

Chrome ja sitten Mozilla. Molemmat aina samaan aikaan koneella.

Chromea joutuu aina silloin tällöin asentamaan uudelleen kun tulee jumeja ja tökstöksejä, sitten asennuksen jälkeen taas toimii hyvin.

Chromesta tykkään joka uudistuksen jälkeen aina vähemmän, joten kohta varmaan Mozilla on ykköskäytössä.

[QUOTE="vieras";29087216]Mutta eihän mulle sitten jää mitään selainta :O[/QUOTE]

Joo. Porvoossa kaikki selaimet poistuvat yhden poistolla. Jos kerran tuli vahingossa etkä tykkää, niin millä sitten olet aiemmin surffannut?

Kun Safari tökki jostain syystä todella paljon, vaihdoin Chromeen. Se toimii paremmin. Silti en ole tyytyväinen, täytyy kai ottaa yhteyttä laajakaistan palveluntarjoajaan.

Yhteistyössä