O
onneton
Vieras
Mun ystävillä ei oo mitään haluja nähdä useammin. Mä taas mielelläni näkisin heitä vaikka joka viikko. Tai vaikka kaksikin kertaa viikossa. Ärsyttää aina olla se joka ottaa yhteyttä ja pyytää tapaamista. Ja nämä mun ystävät asuu kuitenkin ihan 5km säteellä, ja on autot jne. Eli en nyt puhu mistään kaukokavereista. Muutamilla mun ystävistä on lapsia. Yksi taas hoitaa miestään kuin lastaan ja sen pitää tehdä joka päivä miehellee ruoka viideksi, käydä kaupassa yms. hassua estettä sille että emme muka ehdi nähdä. Mulla on 2lasta+mies ja ehdin silti nähdä kavereita ja noita hyviä ystäviäni usena päivänä viikossa.
Mulla on myös ns.kavereita, joita tapaan harvemmin 1-2kk välein. Heidän kanssa en puhu kuin pinnallisempia juttuja. Ja nyt pelkään että mun hyvistä ystävistänikin on tulossa tällaisia, kun emme näe enää niin usein
Mulla on myös ns.kavereita, joita tapaan harvemmin 1-2kk välein. Heidän kanssa en puhu kuin pinnallisempia juttuja. Ja nyt pelkään että mun hyvistä ystävistänikin on tulossa tällaisia, kun emme näe enää niin usein