mielestäsi paras ja huonoin ammatti

Mun elämäni ammateista huonoin oli kokoonpanotyöntelkijä kännytehtaalla. -vuorotyö eikä siitä tullut mitenkään "tärkeä" olo.

Paras taas oli ehdottomasti kirjastoapulaisen työ. Asiakkaat ja kirjat! Ei enempää voi toivoa!


Palkkapolitiikka oli toki sit päälaellaan ja siksi en kummallakaan alalla edes ajatellut pitkään pysyväni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Echo
Millä tavalla paras ja huonoin - palkan, arvostuksen vai työnkuvan kannalta? Vai missä itse on ollu?

Kai se lääkäri on parhaimpia, vaikken ole lääkäri. Haaveilen joskus lääkärin ammatista, mutta sitten kun mietin että kiinnostaako mua kajota toisen ihmisen kroppaan ja tonkia jotain syylää, niin ei.

Huonoin kai olis...postinkantaja (kokemusta on), siivooja (kokemusta on: kiire, vähäinen arvostus paikan "varsinaisilta"työntekijöiltä), maatalouslomittaja (aikaiset aamut, mene samalle työpaikalle 2 kertaa päivässä, haise välissä päikkäreitä nukkuessa sonnalle etkä silti omista sitä maatilaa).

Putkimiehen ammatti ois kauhee. Sörkkiä nyt ihmisten vessanpyttyjä ja tonkia kinkkurasvoja joidenkin järjen jättiläisten putkistoista. :unsure: Onneks se taitaa olla hyvin palkattu.

Prostituutio pitäisi poistaa ammattiluetteloista...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
parhaita ammatteja on lentokapteenin ja lääkärin ammatit, niissä on kivat liksat ja p1llua tulee niin että ei tartte koskaan nousta kahta kertaa samalle reiälle

huonoin on insinööri
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Hyvä ammatti on tietenkin sellainen ammatti joka edistää hyvää ja sillä on merkitystä.

Esim. Mäkkärin työntekijä ei ole sellainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja ruuttis
Mäkkärin työntekijä edistää hyvää ja merkityksellisyyttä poistamalla asiakkaan nälän.
Höpö höpö, sairastuttaa ihmiset sillä pa*kalla!
Enää ei saa edes salaattia el naturel kanafileella. Se on leiviyetyllä kanalla ja mitä lie kanaa sitten on (persreikiä ja silmiä silputtuna ja murusilla peitettynä?) tai onko siinä lihaa ensinnäkään!:sick:
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
kolmas mainitsemisen arvoinen ammatti (ja se vasta paska onkin) on alkkomahoolitarkastaja, se mittoo teranssin etäisyyttä vessanovesta tärkeenä ja ottaa luvat pois jos löytää pienimmänkin poikkeaman pykälistä

on siinä aikamiehelle ammatti, en paremmin sano
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä