Mielenkiintoista nähdä exän uusi nainen, kun se on kuulemma kuin minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Heinäkuussa me ehkä sitten ekan kerran kohdataan, että saa nähdä tuleeko mulle tunne, että peiliin katsoisin :)

Sinänsä jännä juttu, kun exä kuitenkin mun ulkonäköä arvosteli aika kovinkin sanoin.

Mikähän siinä on, että ainakin miehet kun eron jälkeen löytävät uuden naisen, niin se on kuin entinen ja kait se pitää naistenkin kohdalla paikkansa, ainakin tätini kun erosi miehestään, niin uusi mies oli kuin edeltäjänsä, aivan saman näköinen ja oloinen.

Itse pidän tietyntyylisistä ja luonteisista naisista, ehkäpä siinä syy. Mutta ei ole kahta samanlaista ollut ikinä, jos ihan totta puhutaan. Jotain samaa kuitenkin :)

No niinhän se menee, että tytöt etsivät isänsä näköisiä tai oloisia miehiä(ja pojat äitinsä) ja yleensä niissä on aina ne samat 'viat'.

Yhdella kaverilla ollut 3 juoppoa ja toisella taas jo 5 pettäjää, mutta juuri niinkuin heidän isänsä.

No useinhan on niin, että mies pitää ulkoäöltään tietyn tyyppisistä naisista. Jos kumppanin luonne sitten mättää, voi valita seuraavaksi naisen joka näyttää exältä, mutta luonne on parempi.

Toisilla on suppeampi maku kuin toisilla (esimerkiksi eräs miespuolinen tuttu tapaili vain sellaisia naisia, joilla on pitkät, vaaleat hiukset) ja voihan se uusi olla sattumaltakin ulkoisesti saman oloinen ja -näköinen kuin entinen.

Mulla ei ainakaan toteutunut tuo, että nykyinen olis jotenkin exän näköinen tai oloinen. Mistäs sä olet sen kuullu, et exälläs olis sun kaltainen nainen?

Kaikilta ketkä on tämän uuden nähneet. Exän sukulaiset ovat sen nähneet vain kerran ja ensin olivat luulleet, että minä olen exän kanssa ja sitten yksi kaveri juuri tänään sanoi, kun kerroin, että kaukaa tämän uuden naisen näin, että tuliko tunne, että ihan kuin peiliin katsoisi. Oli vaan sen verran matkaa. etten oikestaan kunnolla nähnyt, kuin että autossa se istui.

[QUOTE="vieras";24010017]ja sä olet vasta lähes sata kilonen melkein juoppo eikö? Mietipä sitä...[/QUOTE]

Eksäkö siellä? Itse asiassa vasta puolessa välissä. 51 kg ja vähän on vielä matkaa juoppoon..

Alkuperäinen kirjoittaja nyksä;24010044:
Eksäkö siellä? Itse asiassa vasta puolessa välissä. 51 kg ja vähän on vielä matkaa juoppoon..

No sitten tyhmä? Ilkeä paska? Mieluummin kuule lihava ja lepposa kuin inhottava ja typerä luuviulu että äläs nyt aikuinen ihminen viitti...

[QUOTE="vieras";24010078]No sitten tyhmä? Ilkeä paska? Mieluummin kuule lihava ja lepposa kuin inhottava ja typerä luuviulu että äläs nyt aikuinen ihminen viitti...[/QUOTE]

Tunnetaanko me? Toivottavasti ei.

[QUOTE="vieras";24009933]No niinhän se menee, että tytöt etsivät isänsä näköisiä tai oloisia miehiä(ja pojat äitinsä) ja yleensä niissä on aina ne samat 'viat'.

Yhdella kaverilla ollut 3 juoppoa ja toisella taas jo 5 pettäjää, mutta juuri niinkuin heidän isänsä.[/QUOTE]

entä jos ei oo ollu isää ikinä mukana elämässä? ;)

Heinäkuussa me ehkä sitten ekan kerran kohdataan, että saa nähdä tuleeko mulle tunne, että peiliin katsoisin :)

Sinänsä jännä juttu, kun exä kuitenkin mun ulkonäköä arvosteli aika kovinkin sanoin.

Mikähän siinä on, että ainakin miehet kun eron jälkeen löytävät uuden naisen, niin se on kuin entinen ja kait se pitää naistenkin kohdalla paikkansa, ainakin tätini kun erosi miehestään, niin uusi mies oli kuin edeltäjänsä, aivan saman näköinen ja oloinen.

Sama juttu meillä. Tavataan ensi kerran tytön rippijuhlissa. Olen nähnyt kuvissa eikä mielestäni ole samannäköinen kuin minä. Kohtelias aikakin, kysyi voiko auttaa jotenkin juhlien järjestämisessä.

Joo tiedän tunteen, mä erosin narsistiukostani tuskasen yhteiselon jälkeen, hän muutti eri kaupunkiin ja vuoden päästä purjehti takas mun kopion kanssa. Kun se nainen näki mut niin se sano mulle et mehän näytetään ihan samalta...ukko kohteli häntä vielä paskemmin ku mua ja monet kerrat tän naisen kaa näitä asioita yhdessä ihmeteltiin! Sit heki kyllä erosivat...Nykyinen nainen on sit ihan eri maata ainaki ulkonäöllisesti.

Yhteistyössä